23. Sa merg la filme

220px-Moulin_rouge_poster

Am fost la multe filme anul acesta. Mi-au placut majoritatea. Toate arata mult mai bine cand le vezi pe ecran mare.

De cele mai multe ori am fost impreuna cu niste prieteni, ocazie sa ne revedem.

Ideal si pentru George, care nici nu se uita la filme daca sunt pe ecran mic sau au sunetul prost.

Cu toate acestea, tot eu eram cea care insista sa mergem la film. Pana mi-am dat seama ca este o strategie proasta  si ca de fiecare data cand mergeam si George nu prea avea chef se strica toata seara.

Din acest motiv de cateva ori am fost si singura. Poate parea ciudat, dar am fost. Si mi-a placut. Cateodata, am fost si la doua in aceeasi seara.

Imi amintesc de o experienta mai putin placuta. Se intampla acum vreo 10 ani. Eram in Iasi, am trecut pe langa un cinematograf si am vazut un film care mi-a atras atentia. Am vrut neaparat sa il vad.

Dar  nu eram cu nimeni si nu imi venea sa ma duc singura. Cu toate ca filmul acela imi facea cu ochiul rau de tot. Mi-am luat inima in dinti si am intrat.

“Care e problema?”, imi ziceam, daca ma duc singura la film?

M-am asezat pe scaun si la un moment dat aud niste comentarii din spate. Probabil incepusera de mai de mult, dar nu le auziseram decat atunci.

Erau cativa care comentau ca am venit singura la film si prietenele lor parca le dadeau coate sa taca din gura si sa ma lase in pace. Ce daca eram singura?

Am trecut peste parerile “prostilor” si mi-am vazut in continuare de film. A fost superb!

Am plecat si am ajuns in camin (eram studenta atunci).

La un moment dat mi-am dat seama de ceva:

 

 

Era 14 februarie, ziua Indragostitilor ! :)))))):)))))) Si eu am fost singura la film tocmai in acea zi :))):))))

Hilar! Am inteles atunci de ce comentau “prostii” si mai ales de ce fiecare primea coate de la cate o fata :))))

Daca am fost atunci singura la film si am rezistat, inseamna ca ma pot duce oricand singura la oricate filme vreau.

Hilar!

P.S.: Daca as fi stiut ce zi este, probabil nu as fi avut curajul sa merg . A fost o ocazie unica 🙂

2 gânduri despre „23. Sa merg la filme

Lasă un răspuns

