30. Sa imi fac cont pe youtube

Neaparat sa vezi filmuletul de mai jos.

Te avertizez ca acesta va fi un post plicticos, dar asta pentru ca mi-am muncit creierii si nervii sa editez clipul cu pricina.

Este ora 1:38  si astept sa se proceseze un clip pe care l-am incarcat pe youtube.

Contul mi l-am facut din greseala cred acum ceva timp, insa abia la sfarsitul lui 2012 am postat efectiv ceva pe youtube.

A fost nevoie sa invat  sa lucrez cu programele, sa caut pe net, sa fac tot felul de greseli si cearcane.

Dar a meritat:)

Am facut un clip frumos si cu insemnatate pentru mine si pentru toti colegii mei.

Este o amintire foarte frumoasa a Craciunului 2012 .

Daca s-a incarcat, il postez mai jos :

<iframe width=”640″ height=”360″ src=”http://www.youtube.com/embed/404AiW7PcGI&#8221; frameborder=”0″ allowfullscreen>

P.S.: S-a incarcat la ora 3 noaptea !

Lasă un răspuns

