25. Sa sustin traininguri

click-zahar2In sfarsit am sustinut trainiguri.

Este o placere pentru mine si simt ca asta voi face mult timp din viata mea.

Am facut cursuri de epilare cu zahar, am invatat cursante o tehnica complexa de masaj facial.

Am dezvoltat in continuare acest tip de masaj si l-am transformat in lifting la 4 maini.

Am avut ocazia sa ii fac masajul adaptat la 4 maini maestrei de la care am invatat initial tehnica de lifting facial si a fost o surpriza mare si placuta pentru ea 🙂

Am sustinut si traininguri avansate de tratamente cosmetice, in  schimb tehnica de design sprancene este inca secretaJ

Ma bucur foarte mult ca am inceput sa invat pe cineva cum sa devina o esteticiana de top, cum sa transforme fiecare sedinta in arta si terapie pentru client.

Este cu siguranta unul din lucrurile pe care le ador in viata 🙂

Lasă un răspuns

