11. Sa fiu ca un magnet

Dorinta nr. 11: Sa fiu ca un magnet, foarte atractiva pentru cursante,potentiale cursante,distribuitori,televiziuni,presa de orice fel, clienti,cliente, potentiali clienti, saloane colaboratoare, colabori de toate felurile

smile-magnetAcesta dorinta s-a implinit in felul urmator: am aflat despre mine ca acesta este “modul meu de operare”.

Nu este doar o dorinta a mea, ci o calitate pe care deja o posed. Numai ca nu eram constienta de asta.

Mi-am dorit sa fiu ca un magnet, si sunt. Insa aceasta calitate vine cu niste instructiuni de folosire:

Daca ai capacitatea de a atrage catre tine oameni, evenimente, oportunitati , ai face bine sa fii PREGATIT pentru ce urmeaza. Sa mergi drept la tinta de fiecare data, sa nu calci stramb nici macar o clipa.

Pentru ca pe cat de usor se raspandeste vestea ca esti extraordinar, pe atat de usor se afla si ca ai dat gres la un moment dat . Si nu conteaza ca tu oricum ramai acea persoana deosebita si capabila, in ochii celorlalti s-a pierdut stralucirea . Nu mai pot vedea altceva in tine pentru ca nu mai cred in tine. Si deci nu ii mai poti ajuta.

Asa ca e nevoie sa mai astept. Pana cand eu voi fi pregatita pentru lume si la fel de important, pana cand lumea va fi pregatita pentru mine.

Dar un lucru este cert: sunt ca un magnet 🙂

Lasă un răspuns

