2. Cursuri de dans

silvia_belly-226x300Anul acesta am facut cateva cursuri de dans. Mi-as fi dorit mai multe, insa am invatat despre mine ca nu sunt foarte consecventa.

In loc sa ma chinui fortandu-ma sa devin constanta in alegerile pe care le fac, accept ca nu este stilul meu sa fac mereu aceleasi activitati, oricat de benefice ar fi.

Iar in cazul acesta, cu siguranta sunt alte beneficii ale inconsecventei mele pe care abia astept sa le descopar.

Mi-am  dat seama ca abonamentele pur si simplu nu ma reprezinta.

Mi-am facut abonament la dans chinezesc si bellydance pentru ca erau unul dupa altul. Ajungeam mereu mai tarziu si ratam aproape in totalitate cursurile de dans din buric. M-am bucurat in schimb de cele chinezesti.

Dar cand s-a terminat abonamentul, s-a terminat si cu acele cursuri. Pe moment.

Asadar, o practica mai buna pentru mine este pur si simplu sa apar la cursuri, sa platesc sedinta si apoi sa apar la oricare alt curs care ma atrage. Asta simt ca mi se potriveste mai bineJ. Cu siguranta noul an va fi mai bogat in dansuri, pe care le ador, de altfel.

Imi plac atat de mult, incat atunci cand am aflat ca o colega isi doreste de mult timp sa faca belly dance, dar inca nu a ajuns efectiv la cursuri, i-am facut acest cadou de Craciun.

Am si filmat:) Vezi reactia ei aici:

P.S.: Este “Secret Santa”, nu stia de la cine primeste cadoul, dar si-a dat seama destul de repede…

Lasă un răspuns

