24. Sa calatoresc mult si placut

Grand Canal, Venice, Italy pictures   Chiar  acum calatoresc cu trenul spre Bucuresti. Am fost acasa de Craciun, pot spune ca a fost o decizie buna.

Pentru ca puteam alege sa raman in Bucuresti.

Crezi in universurile paralele? Vorba aceea: crezi sau nu, ele exista.

De fiecare data cand suntem in fata unei alegeri, se creaza un alt univers. De exemplu, daca am avut de ales intre a ma duce acasa si a sta in Bucuresti, s-a creat o lume paralela in care eu am ramas in Bucuresti, iar in aceasta  realitate m-am dus acasa.  A fost demonstrat stiintific de catre Hugh Everett, inca din 1957.

Poate nu m-am exprimat in cel mai corect mod cu putinta, insa aici nu vorbim de fizica cuantica , ci despre gandurile mele. Cu care tu poti rezona sau nu.

Ma gandeam la un moment dat, daca oricum traim toate variantele noastre, ce rost mai are sa alegi ceva?

Viata este o alegere, se spune. Si asa si este.Iar cel mai important este sa fim creatorii propriei noastre realitati. Sa nu mai conteze aceste lumi paralele, sa le putem integra.

Revenind, am calatorit in acest an de zile, nu foarte mult, e adevarat, insa foarte placut.

In 2012 am iesit pentru prima oara din tara. Este de domeniul fantasticului ca s-a intamplat abia acum, stiu, insa pur si simplu nu am avut ocazia sa calatoresc in alta parte decat in Romania. De data asta am vizitat Italia si am vazut frumoasa Venetie.

M-am plimbat si prin tara, am fost in diverse locuri, ma consider multumitaJ

Anul acesta m-am bronzat cel mai mult. Am fost de cateva ori la mare si pielea mea este si acum maslinie si fericita:).

In concluzie, dorinta nr. 24 a fost indeplinita, lumile paralele exista, iar documentarul  cu fiul lui Hugh Everett este foarte intresant. Il poti vedea si tu aici:

P.S.: Ma bucur ca am ales sa vin acasa de Craciun 🙂

Lasă un răspuns

