O intrebare stupida

Sunt  iarasi intr-un moment de cotitura in viata mea.

VIATA MEA! Ai trait vreodata cu impresia ca traiesti viata altcuiva, sau mai bine spus, ca „asta nu e viata ta”?

Eu pot sa spun ca da.

Asteptam mereu momentul potrivit, amanam un lucru pentru ca nu ar fi iesit destul de bine daca il incepeam atunci, lasam oportunitatile sa treaca pe langa mine de frica nu cumva sa nu le fac fata.

Imi spuneam ca imi cumpar haine cand voi mai slabi, ca voi fi in forma la un moment dat pentru ca in visele mele obligatoriu m-as fi apucat serios de sport la un moment dat… Nu conteaza ca acum mi se intampla sa nu imi placa felul in care arat, pentru ca oricum la 40 de ani voi arata mai bine decat la 20… logic, nu? De ce asa de evident? Pentru ca in capul meu asa se desfasoara lucrurile. E minunat, dar a venit momentul ca toate acestea sa devina reale . Si atunci perspectiva se schimba.

Ma simt ca un copil proaspat trezit din somn, inca buimacit de ceea ce i se intampla. Stie ca trebuie sa se dea jos din pat si sa inceapa ziua, insa pentru prima data incepe sa se uite in jur cu ochii din ce in ce mai deschisi.

De data aceasta nu doar se gandeste ca in curand se va trezi si va face o multime de lucruri minunate, ci char da la o parte patura calda in care se simtea atat de bine. Acusi-acusi se ridica din pat si atinge picioarele de podea. Trage adanc aer in piept si isi da seama ca a fost dintotdeauna pregatit.

Va merge de-a busilea sau pe doua picioare? Ce intrebare stupida. Daca e destul de mare sa se dea singur jos din pat, sigur ca poate merge fara probleme.

Atunci de ce atat de multi dintre noi inca mai credem ca nu putem?

 

Lasă un răspuns

