Ce nu mi-am dorit de ziua mea

Anul acesta nu mi-am facut lista de dorinte de ziua mea. In ciuda presiunilor disperate ale membrilor familiei care s-au trezit cu doua zile inainte de eveniment ca nu au o lista de dorinte dupa care sa se ghideze.

Dar nu am mai simtit nevoia sa o scriu. Am trait dorintele mele🙂 A fost minunat. Simteam ca am exact ce imi doresc.

Daca as fi inceput sa scriu, probabil multe ar fi avut legatura cu planul profesional, pentru ca asta ma preocupa cel mai mult acum. Dar eu deja participam in acele zile la un curs care ma ajuta exact cu ce aveam nevoie in afacere.

Restul, am lasat sa fie surpriza. Si a fost. Mi-a placut ziua aceasta si am primit mult mai mult decat m-am asteptat. Asta apropo de sfatul : „Sa nu ai asteptari”🙂.

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit astazi este sa imi amintesc cat de repede se indeplinesc dorintele. Ai nevoie doar sa actionezi, sa faci ceva intr-o anumita directie  si sa lasi sa se intample ! Lucrurile se misca iar suprizele incep sa apara.

Viata e facuta sa fie plina, atat de plina, incat sa dea pe de-alaturi ! Da, atat de plina:)

Multumesc pentru toate cadourile pe care le-am primit. Va doresc si voua o viata plina-plina-plina :)))

Cu drag,

Irina

P.S.: Daca totusi te tenteaza, o lista de dorinte de ziua ta e chiar indicata.

E folositoare cel putin ca sursa de amuzament pentru prieteni ( care in secret se vor simti usurati cand vor afla ca iti doresti o piscina suspendata. cel mai rau e cand habar nu au ce sa cumpere si opteaza pentru  un deodorant .Macar asa devin mai creativi si vor alege un cadou care sa te binedispuna. Varianta fericita si pentru ei, si pentru tine ;))

Lasă un răspuns

