41. Sa fiu mereu protejata energetic

Aceasta era de fapt o frica pe care acum nu o mai am.

Ma temeam sa nu fiu vulnerabila, sa nu fiu atacata intr-un fel sau altul, mai ales prin mijloace pe care nu le pot controla.

Acum am suficienta incredere in mine, in capacitatea mea de a face fata oricarei situatii incat nu mai am nevoie sa mentin aceasta dorinta de a fi mereu protejata.

Pentru ca ma simt in siguranta.

Eram si inainte, dar credeam ca ai nevoie sa faci ceva deosebit sau sa fii o persoana cu anumite calitati pentru a te proteja la un nivel atat de subtil.

Ce am invatat de la inceputul anului, si am inteles pe la sfarsitul lui este ca de fapt nu avem nevoie de armuri care sa ne protejeze de lume.

Cea mai buna protectie este sa te iubesti deplin pe tine insuti si sa te exprimi liber . Frica este mare atunci cand e putina iubire.

Cand esti indragostit de tine si de lume, cand accepti si lumina si intunericul,vibrezi la un alt nivel , nimeni si nimic nu iti mai poate face rau.

Lasă un răspuns

