11. Sa intalnesc multe persoane influente si de succes

Mi-am dat seama ca nu mi-am terminat de scris dorintele implinite in 2011. Am avut multe proiecte de rezolvat , timpul a trecut si nu am mai revenit asupra lor.

Corectam acum. Mi s-a indeplinit si dorinta nr. 11:)

Inca de la inceputul anului am avut ocazia sa intalnesc   persoane nu doar influente si de succes, ci si de o calitate umana extraordinara. Ma refer la faptul ca sunt persoane care te inspira si de la care inveti doar datorita faptului ca te afli in prezenta lor.

Care transmit mai mult decat o pot face prin cuvinte.Au ajuns la un anumit nivel in dezvoltarea lor personala si automat, acest lucru se reflecta inclusiv in realizarile din domeniul de expertiza.

Nu voi spune nume, insa ma bucur ca am avut ocazia sa cunosc persoane pe care imi doream sa le intalnesc .

Ce ma face sa zambesc este gandul ca atrag astfel de oameni in viata mea.

Ceea ce inseamna un lucru : sunt una din acele persoane 🙂

Lasă un răspuns

