69. Sa am timp la discretie

Acum da, am foarte mult timp. E usor cand stii ce vrei.

Ce inseamna sa fii productiv? Sa indeplinesti cu succes sarcinile semnificative pentru atingerea scopului propus.

Adica sa faci doar acele lucruri care conteaza.

Poti lucra de dimineata pana seara, 7 zile din 7 si sa mergi de fapt in directia gresita.

De multe ori, daca esti epuizat e posibil sa fie din cauza ca muncesti prea mult pentru lucruri de care nu ar trebui sa te ocupi de fapt.

Cand faci ceea iti place, ceea ce este in acord cu cele mai profunde aspiratii ale tale, lucrezi cu placere si nu obosesti atat de mult. Esti incantat de ceea ce faci si de rezultatele tale.

Iti vezi viitorul stralucitor si esti entuziasmat.

Eu imi doresc sa am o viata de asa natura incat sa calatoresc mult, sa imi pot lua timp liber cat doresc. Chiar daca asta presupune si un pic de lucru, nu doar calatorii de vacanta. Pentru ca imi placee ceea ce fac.

Imi doresc sa pot spune stop cand vreau, sa nu devin sclavul propriei afaceri.

Acum am timp la discretie pentru ca lucrez la ceea ce este relevant pentru succesul meu pe termen lung. Am refuzat celelalte tentatii si oportunitati care se ivesc una mai atragatoare decat cealalta, dar care de fapt sunt obstacole deghizate.

Acum simt „Less is more”. Am mult timp liber si cu toate acestea simt ca inaintez vertiginos pe drumul meu cel mai bun:)

Lasă un răspuns

