56.Sa pot refuza ceea ce nu este in acord cu ce imi doresc

Nu mi se parea un lucru atat de usor, de fapt, nici acum nu fac asta cu usurinta.

Insa imi aleg drumul, gandesc strategic si am taria de a refuza oportunitatile care nu ma duc in directia buna pentru mine.

Cum am spus, e mai dificil sa refuzi pe cineva, direct sau indirect, sa alegi sa renunti la anumite beneficii pe termen scurt pentru posibile succese pe termen lung.

Nu oricine poate da pasarea din mana pentru cea de pe gard, mai ales ca am fost invatati de mici sa alegem varianta sigura.

Dar cati oameni care nu risca nimic sunt fericiti?:)

Lasă un răspuns

