57.Sa nu am asteptari

O dorinta implinita.

Mi-am scris lista cu dorinte, insa nu mi-am mai facut planuri detaliate. Am eliberat constrangerile. Nu mi-am pus singura lanturi in jurul meu in incercarea de a captura toate dorintele.

Am lasat ca lucrurile sa se aseze. Din acest motiv nici nu am am mai scris pe blog.

Nu am simtit nevoia, nu mi-am creat „obligatia”.

Dar in timpul acesta am facut altceva. Ceea ce am simtit si mi-a placut.

Am scris o carte:) De fapt, un ghid.

Ti-l trimit gratuit daca lasi un comentariu  aici cu adresa ta de e-mail.

Se numeste „Ghidul Clientului – Cum sa Gasesti  o Cosmeticiana Buna pentru Sprancene” 🙂

Este frumos  cand nu ai asteptari 🙂

 

3 gânduri despre „57.Sa nu am asteptari

Lasă un răspuns

