Super-strategie de organizare. Simpla si usoara:)

Sa-ti impartasesc o metoda excelenta de organizare. Daca esti ca si mine, vrei sa faci multe lucruri dar nu reusesti sa duci la indeplinire prea multe sarcini, video-ul de mai jos iti va folosi:

Trebuie sa dai click aici: nu l-am putut include in blog. Apoi revino si citeste restul postului:)

Dar nu te multumi cu atat. Eu am mers mai departe si am facut aceasta ” 1 Page Productivity Plan” imediat. Dupa ce am vazut acest clip nu m-a mai interesat nici you tube, gmail, facebook sau alte pagini deschise deja. Am luat pauza cateva minute si am facut acest plan.

Dureaza putin, insa este foarte valoros. Pentru mine cu siguranta. Aveam impresia ca nu realizez prea multe intr-o zi, ca trece timpul si nu reusesc sa fac ce mi-am propus. Cu acest plan, mi-a fost foarte clar ce aveam de facut, cum sa procedez si mai ales, cum sa fiu consecventa si sa imi amintesc de imaginea de ansamblu.

Am constatat ca fac totusi destule lucruri intr-o zi, asa ca m-am calmat 🙂

Tie ti-a folosit informatia asta?:)

P.S.: eu asa imi incep fiecare zi: stau cu agenda in fata:

  • recitesc proiectele (daca e nevoie le revizuiesc)
  • vad cui am de trimis e-mailuri
  • imi scriu sarcinile pentru ziua respectiva

Minunat:) Nivelul stresului scade considerabil:)

P.P.S.: Retine, ramai flexibil:)

Lasă un răspuns

