Viata ca un vis pe care il poti trai:)

Imi lipseste claritatea acum. Asa ca am scris pe o foaie de hartie cum vreau sa arate viata mea daca as avea toti banii , de fapt toate resursele de orice tip.

Este foarte important acest pas. Am facut asta si cu lista de dorinte, dar e putin diferit. Cand mi-am facut lista cu dorinte am scris lucrurile care odata facute ma ajuta sa am mai multi bani, mai multa energie etc. Era vorba mai mult de mijloace, nu de scop. Adica ma gandeam cum sa ajung „acolo”, nu cum arata de fapt viata pe care mi-o doresc.

Ce vreau sa spun este ca o lista de dorinte nu iti ofera claritatea pe care ti-o da imaginea vietii tale construita fara sa iti impui limite de orice fel.

Daca lista de dorinte este : spune ce vrei sa faci, ce vrei sa ai, chiar daca pare imposibil,

Sa-ti imaginezi viata fara limitari inseamna : cum vrei cu adevarat sa traiesti daca ai avea de toate si nu ar trebui sa faci nimic pentru bani, apreciere, etc.

Pentru ca acum ne spunem ca nu putem face un anumit lucru pentru ca nu avem suficienti bani sau pentru ca avem obligatii la care nu putem sa renuntam. Din start nu ne indreptam in directia buna, suntem mai mult sau mai putin nemultumiti, frustrati, nu vedem incotro se indreapta viata noastra, nu constientizam ca o putem schimba dupa cum dorim, sub nici o forma nu vedem clar urmatorul pas de facut pentru a ajunge unde ne dorim : sa ne traim viata, sa fim liberi si sa iubim:)

Crezi ca ti-ar prinde bine sa-ti imaginezi si tu viata fara limitari? S-ar putea sa fii surprins de cum ar arata 🙂

 

Lasă un răspuns

