Despre alegeri mici si mari

Daca alegi sa faci ceva, renunti la altceva. Asta am vazut eu astazi.Este logic, insa cateodata a-ti aminti ceva poate fi asemanator cu a invata ceva.

Mi-am dat seama ca daca spal vasele nu mai pot face altceva ce mi-am propus. Imi consum nu doar timpul, ci si energia.Imi piere cheful, cum se spune.

Daca fac mancare si curatenie, renunt la orice altceva pentru cate ore din viata mea? Dar cum sa nu faci mancare,curatenie si spalat vase  aud voci indignate parca iesind din boxele calculatorului. Daca e curatenie, atunci poti realiza mai multe, etc. etc. etc. Sunt de acord. Dar eu ar trebui sa fiu cea care face sau pot sa chem pe cineva sa ma ajute?

Cateodata, ca sa realizezi mai mult decat ce multi nici macar nu indraznesc sa viseze e necesar sa indraznesti sa nu faci ceea ce multi au ales sa faca fie ca le place sau nu, pentru ca „asa trebuie”,”asa e un om gospodar”,”asa e frumos” etc…”De ce asa e bine?” as putea intreba eu. Si cel mai bun raspuns al lor ar fi „D’aia”.

De cele mai multe ori iei decizia constient ca nu poti face 100 de lucruri in acelasi timp si le prioritizezi. Dar daca renunti sa faci ceva care iti place pentru ceva care trebuie (fie ca este curatenie, serviciu nesatisfacator sau orice alte „obligatii”), fii convins ca renunti la visele tale pentru a spala vasele sau … puncte puncte si completeaza tu punctele.

P.S. Vreau sa vorbesc despre o diferenta majora. Evident, am o frustrare si se vede.

Cand faci ceva care nu iti place, atunci in primul rand accepta ca lucrurile sunt asa cum trebuie sa fie. Poate nu iti dai seama de ce anume se intampla asa, dar cu siguranta experienta  iti foloseste intr-un fel. Si apoi, daca vrei sa schimbi ceva primul pas este acceptarea.

Dar frustrarea mea nu vine din cauza a ce fac sau nu altii, ci din cauza reprosurilor pe care le primesc de la alte persoane care nu inteleg ca nu trebuie sa fac doar pentru ca „asa se face”, doar pentru ca „e bine pentru ca asa le-a spus strabunica”, doar pentru ca „doar asa vei reusi pentru ca asa au reusit si ceilalti”.

Se poate si altfel,chiar daca toti ceilalti spun ca nu e adevarat si te desconsidera pe motiv ca nu esti asemeni lor.Si daca nu procedezi intocmai ca ei, atunci nu stii ce faci. Eu inteleg de ce se comporta si gandesc asa. Cu toate astea, nu imi convine sa ma lovesc de atitudinea lor. Dar primul pas este acceptarea🙂

P.P.S.: accept ca lucrurile sunt asa cum trebuie sa fie si cu siguranta ma voi folosi de experienta asta pentru a face primul meu milion de dolari. Nu pentru bani, ci pentru a putea sa fac  orice doresc. Si pentru a putea inspira pe altii; iar un milion de dolari ofera o credibilitate destul de buna pentru ei. Cred ca pentru suma asta ai renunta si tu sa speli vasele, asa-i?:);)

Lasă un răspuns

