27.Sa fac cursuri de dansuri ce dezvolta gratia

Speram sa gasesc un astfel de curs. Nici nu-i dadeam prea mari sanse, desi imi doream foarte mult. Dorinta suna ceva de genul:

„27.Sa fac cursuri de dansuri ce dezvolta gratia :) (gen balet, dar special pentru adultii ce vor sa-si dezvolte gratia:) Daca nu exista, am eu grija sa formez piata :) Poate gasesc cateva persoane sa se formeze o grupa.)”

Ei bine, le-am gasit inca de pe la inceputul anului. Sunt Artasia Taiyin, exact ce imi doream.Mai mult decat am sperat. Poti gasi informatii detaliate aici :http://www.taiyin.eu/

Nu am facut multe sedinte.Le pot numara pe degete.Insa au fost minunate.Am participat si la stagii organizate de ei in care am aflat lucruri care nu sunt subiecte obisnuite de conversatie in cultura noastra:).

De ce nu am fost mai des? Asa a fost sa fie. Inca imi mai doresc sa merg, cu siguranta voi frecventa anul acesta.

De ce am avut dorinta asta? Pentru ca aveam nevoie de un echilibru, de armonizare a femininului si masculinului din mine. Este foarte clar ca acest lucru deja s-a intamplat, insa imi doresc sa continuu acest proces. In plus, e minunat si deosebit de benefic sa iti simti corpul, dansurile sunt terapeutice 🙂

Multumesc Artasia Taiyin, ma bucur ca v-am cunoscut si este intr-adevar special ceea ce faceti:)

Va pup si ne vedem curand:)

P.S.:Iti arat si niste fotografii cu fetele, in costumele si miscarile specifice.Sunt fascinata:)

P.P.S.: poti vedea mai multe poze pe pagina lor de facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000903782814&sk=photos

 

 

2 gânduri despre „27.Sa fac cursuri de dansuri ce dezvolta gratia

  1. subscriu si eu :-). am practicat o perioada taiji, apoi taiyin, dar mult timp nu am mai reusit sa ajung pe acolo. Pana anul trecut, la final, cand am reusit sa pun piciorul in prag. Armonie si delicatete si forta si echilibru, si rabdare, invat in fiecare zi in care merg aici ceva despre mine si despre aceasta frumoasa arta. cine stie, poate ne vom vedea in sala intr-o zi 🙂

Lasă un răspuns

