Un secret:)

Simt sa impartasesc ceva cu tine astazi:)

In perioada asta de sarbatori am pus ceva kilograme…destule. Dar nu-i nimic, ca le dau repede jos.Simt ca am un tonus bun, nu-mi fac probleme.Si totusi…

…Totusi ma simt grasa, plinuta…si imi vin iarasi in minte ganduri cum ar fi: sa slabesc, sa mananc mai putin, mai sanatos(asta e de bine:)), sa fiu din nou ok ca si greutate. 

Mi-am amintit de un clip video pe care l-am vazut, in care se spunea despre cat de benefic este sa-ti indrepti atentia asupra corpului tau(la propriu). Adica sa respiri adanc si sa iti simti corpul. Noi de obicei gandim prea mult si nu mai simtim mare lucru. Abia dupa ce ne indreptam atentia asupra corpului ne dam seama ca ne inteapa usor un pulovar sau ca stam prea incordati cu picioarele.

Trag adanc aer in piept si imi simt corpul. Simt degetele cum scriu pe tastatura, parca se impleticesc de atata atentie:))). Simt cum stau putin incordata si intr-o pozitie usor incomoda.Nu imi place cum se simt papucii si ii dau jos. Upss… rece, dar bine:))).

Mai stii ce altceva simt? Ca sunt in siguranta:) Ca imi place corpul meu.Imi place cum se simte. Imi place sa il simt. Senzatia e de ancorare, calm si putere. Ma simt mai bine decat de multe ori cand aveam mai putine kilograme.

Si ma gandeam… asta e solutia! Sa iti indrepti atentia asupra propriului corp,sa fii constient de el si sa iti dai seama ca in momentul acela nu trebuie sa fie intr-un fel sau altul:).

Stii, s-a intamplat de multe ori sa imi fie frica, nu cumva sa slabesc si sa arat prea bine:))). Cel mai confortabil ma simteam cand aveam mai putine kilograme decat acum, dar totusi destule; atunci era ok, gandeam ca pot cu siguranta slabi mai mult.

Acum ca am vazut cum este sa iti simti corpul si sa iti placa, indiferent de cum arata, imi dau seama ca ma pot simti confortabil si daca slabesc si arat mult mai bine. Ciudat, dar adevarat :)))

Am simtit sa iti spun asta, poate iti foloseste. Pupici:*

P.S.: clipul de care vorbeam:)

2 gânduri despre „Un secret:)

    • :)))) ok Tudor:) Imi amintesti de o faza in gara. Asteptam trenul (vreo 2 ore),picam de somn, am stat la o terasa dar am refuzat sa beau ceai verde sau cafea. Nu am vrut sa „imi lungesc” timpul :)))

Lasă un răspuns

