Lista Recunostintei:)

Iti multumesc Lorena pentru aceasta idee:). Sunt foarte recunoscatoare ca pot pune in practica ideile si dorintele altor persoane care la randul lor doresc sa se exprime si astfel sa aduca valoare pentru ei si pentru multi altii:).

Lorena a propus sa facem o lista a recunostintei chiar aici pe blog:) O idee minunata. Cum bine a spus si ea, mai intai e nevoie sa fii multumit cu ce ai pentru a te putea deschide spre a primi mai mult.

Cu  placere te invit sa citesti multumirile pe care le aduce Lorena in Lista Recunostintei :

LUCRURI PENTRU CARE SUNT RECUNOSCATOARE

1. Multumesc pentru viata frumoasa si linistita pe care o am – este o binecuvantare si sunt foarte recunoscatoare!

2. Multumesc pentru sanatatea pe care o am si pentru ca ma simt bine, pentru flexibilitatea si mobilitatea corpului meu, pentru ca imi pot folosi toate simturile

3. Multumesc ca arat bine, ca sunt frumoasa, atractiva si naturala.

4. Multumesc pentru corpul meu asa cum este (iar daca imi si tonific muschii, voi arata perfect!) – sunt recunoscatoare pentru parul, fata si silueta pe care le am

5. Multumesc pentru linistea sufleteasca, pacea, calmul si armonia care ma inconjoara

6. Multumesc pentru ca am o casa, am imbracaminte, am mancare buna si apa potabila in fiecare zi

7. Multumesc ca ma pot folosi de functiile casei pentru ingrijirea personala, etc.

8. Multumesc pentru parintii mei care imi sunt aproape si au grija de mine

9. Multumesc pentru prietenii mei adevarati, pentru cele mai bune prietene; sunt foarte recunoscatoare pentru toti prietenii mei care ma sustin, ma inteleg si imi sunt alaturi (cei cu care pot vorbi despre orice)

10. Multumesc si sunt foarte recunoscatoare ca l-am intalnit/cunoscut pe Anomos si pentru tot ceea ce am invatat din partea lui pana acuma – sunt recunoscatoare ca vom avea ocazia sa ne intalnim in curand, ca sa putem petrece mai mult timp impreuna, sa radem, sa vorbim, sa ne plimbam si sa colaboram

11. Multumesc pentru toate persoanele pe care le cunosc, care sunt de incredere si multumesc pentru toate persoanele cu care tin legatura pe internet

12. Multumesc pentru toate persoanele care va urma sa le cunosc, care imi vor fi prieteni sau acele „persoane cheie” care vor juca un rol important in viata mea

13. Multumesc pentru ceea ce sunt si ceea ce ma reprezinta; apreciez ca sunt perfecta in felul meu – sunt foarte recunoscatoare pentru sufletul meu bun, pentru inima mea mare, pentru pesonalitatea mea, pentru evolutia mea; ma iubesc in totalitate!

14. Multumesc pentru toate binecuvantarile pe care le-am primit pana acuma si pe care le voi primi in continuare

15. Multumesc pentru miciile bucurii pe care le pot vedea/realiza in fiecare zi – sunt foarte recunoscatoare pentru ele!

16. Multumesc ca am reusit sa inregistrez prima mea piesa (apreciez sa am ocazia sa pot inregistra si celelalte piese compuse de mine)

17. Multumesc pentru piesele pe care le voi inregistra in viitorul apropiat si pentru persoanele cu care voi colabora

18. Multumesc pentru inspiratia pe care o am, pentru ca pot compune/scrie si pentru toate talentele pe care le am (mai mult sau mai putin dezvoltate)

19. Multumesc pentru toate realizarile mele – sunt recunoscatoare ca am ajuns pana aici

20. Multumesc pentru ca am posibilitatea sa invat in fiecare zi cate ceva – sunt recunoscatoare ca pot devini o persoana din ce in ce mai buna, sa ma cunosc pe mine. Deasemenea, sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce am invatat pana acuma si pentru ceea ce urmeaza sa invat

21. Multumesc pentru muzica pe care imi face placere s-o ascult

22. Multumesc pentru calculatorul meu, pentru internet, iPod, stick, telefonul mobil si alte obiecte care imi sunt folositoare. Apreciez sa pot avea un laptop in curand

23. Multumesc pentru cosmeticele/produse de ingrijire pe care le am si care imi folosesc atat de mult

24. Multumesc ca am avut posibilitatea sa calatoresc in strainatate si sunt foarte recunoscatoare sa am sansa de a merge in curand si in USA

25. Multumesc pentru toate oportunitatiile pe care le-am avut si pentru cele ce le voi avea in viitor

26. Multumesc ca am sansa sa cresc si sa ma dezvolt personal si spiritual – sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce am reusit sa cunosc si sa inteleg mai bine, pentru toate evenimentele care m-au ajutat in acest sens si cele care ma vor ajuta in viitor

27. Multumesc pentru toate minunile care ma inconjoara in fiecare zi

P.S.: Iti multumesc ca ai citit acest post si te invit si pe tine sa iti exprimi multumirile pentru ceea ce ai 🙂

P.P.S.: Acest pas a fost unul foarte important pentru mine si m-a ajutat sa fiu intr-o stare favorabila indeplinirii dorintelor mele:)Poti citi lista mea aici:)

10 gânduri despre „Lista Recunostintei:)

  1. Frumoasa lista si e si mai frumos sa fii recunoscator. Si eu sunt recunoscatoare pentru multe lucruri, imi trebuie ceva timp sa ma gandesc la toate. In 2012 am decis sa fac si mai multe lucruri care imi plac, sa ignor ce nu ma ajuta la nimic sau ce ma distrage de la ce vreau eu sa fac. Am inceput prin a nu ma mai plange de ceea ce nu imi place si ma simt mult mai bine 😀

    • Ma bucur Andreea:) Sunt de acord cu tine; de asta imi fac si eu o lista cu lucrurile care imi plac, sa trec mai usor peste toate „urgentele” care apar zilnic. Frumos la lista recunostintei este tocmai ca iti ia un pic de timp. Si tocmai acesta e timpul in care si simtim recunostinta, nu doar o gandim. Asa ca te incurajez sa o scrii efectiv daca simti ca este potrivit pentru tine acum:*

    • Laurentiu, multumesc pentru comentariul tau. O voi lasa pe Lorena sa raspunda la asta, daca va alege sa procedeze asa. Stii, si mie mi s-a spus ceva asemanator la un moment dat. Ca am prea multe dorinte si cine ma cred eu incat sa merit atat de multe.
      Si i-am raspuns ca ar trebui sa-mi vada lista de dorinte de pe 2011, el cititse doar cateva din ele.
      Multa lume nu considera ca merita prea mult pentru ca ar trebui sa faca ceva cu totul special pentru a avea parte de atat de multe. Ar trebui sa fie cu totul deosebit pentru a avea ceva atat de maret. Ar trebui sa fie o zeitate ceva, nu?:))))
      Ei bine,da, chiar asta suntem, toti:) Ai intuit bine.Doar daca nu te simti creator deplin, liber si capabil sa faci orice iti face placere ai putea considera ca nu meriti ce e mai bun de la viata:). Dar toti meritam. Si ce ne opreste sa obtinem ceea ce ne dorim este tocmai credinta noastra eronata ca suntem mai putin decat suntem cu adevarat:).

      • Nu zic ca nu meritam toti ceea ce spui tu insa toate chestiile alea desprinse din dorintele de mai sus parca aduc a paranormal in lumea noastra si iti spun asta din perspectiva unui optimist convins…

  2. 🙂 tie iti place lumea in care traim Laurentiu?:)oricat de optimist as privi-o, daca ma gandesc ca nu pot avea mai mult de atat ma deprim de-a dreptul. Daca paranormalul trebuie sa intre in ecuatie,eu ii urez bun venit:)

Lasă un răspuns

