Lorena si-a scris lista de dorinte pentru anul acesta :)

Felicitari Lorena, mi-ai luat-o inainte:)

Toate persoanele cu care m-am intalnit in aceste zile aveau niste dorinte, planuri pentru anul care vine. Insa nimeni nu si le-a scris.

Acest detaliu face o diferenta, intrucat oamenii care isi scriu dorintele si le indeplinesc in mai mare masura decat cei care doar se gandesc ( am citit intr-un articol ca sansele cresc cam cu 30%).

Asa ca te incurajez si pe tine sa le scrii, iar daca vrei sa iti creasca si mai mult  sansa de a se indeplini, fii deschis la oportunitati :)Imi poti trimite dorintele pe care vrei sa le impartasesti cu altii si eu le postez pe blog. Aceasta atitudine poate face diferenta pentru multe din dorintele tale:). Sau pot pune un link catre blogul tau, daca alegi sa vorbesti acolo despre ele:)

Felictari Lorena 🙂 Multumesc pentru ca ai impartasit dorintele tale:)

Buna! Ma numesc Lorena, am 25 de ani si sunt din Brasov. Iubesc muzica (hip-hop, R&B si Gospel) si imi place sa compun versuri, in special in engleza. Sunt o persoana prietenoasa, cu  un suflet mare 🙂

MY WISH LIST

  1. vreau sa primesc Viza pentru USA in primavara 2012
  2. vreau sa-mi vizitez varul din Florida la vara in 2012 ♥
  3. sa ma intalnesc cu Anomos la vara in 2012 – vreau sa revina in Brasov pentru 1-2 saptamani, sa petrecem cat mai mult timp impreuna, sa lucram la muzica impreuna, sa aiba show-uri aici in Brasov, iar el sa fie foarte apreciat si sustinut de publicul din Romania. Vreau sa ies cu el in oras mai des, sa ne cunoastem mai bine, iar prietenia noastra sa fie pe viata ♥
  4. vreau sa termin cu inregistratul primei mele piese in ianuarie 2012 si sa iasa super bine! ♥
  5. sa ma intalnesc cu prietenii mei din muzica din USA, sa colaboram, sa-i ajut
  6. sa am ocazia sa pot inregistra si din celelalte piese pe care le-am compus ♥
  7. sa am un laptop cu web-cam incorporat, care are un hard-disk mare si memorie RAM mare ♥
  8. sa-mi functioneze computer-ul si internetul in continuare, ca sa pot lucra la el
  9. sa-mi gasesc un loc de munca care sa-mi placa, sa ma intereseze domeniul in care lucrez
  10. vreau ca in viitor sa ma pot stabili in America sau in strainatate, unde sa-mi placa foarte mult si sa ma descurc bine cu banii si tot ♥
  11. vreau sa intalnesc/intru in contact cu cat mai multe persoane noi si de incredere, cumsecade, care sa-mi fie alaturi, sa ma incurajeze in ceea ce fac si sa ma ajute pe viitor
  12. vreau sa am propria casa moderna in America, cu geamuri mari (sa patrunda multa lumina in camere), pe care s-o pot amenaja dupa plac ♥
  13. sa-mi intalnesc partenerul potrivit cu personalitatea de tip ENFJ (my best match), sa fie afro-american sau mulatru din America, sa arate bine si sa ne placem reciproc de la inceput ♥
  14. vreau ca viitorul meu iubit sa ma completeze, sa ma iubesca mult si alaturi de el sa fiu mereu fericita si implinita ♥
  15. vreau sa ma dezvolt mult personal si spiritual, sa am ocazia sa ma cunosc cat mai bine, sa pot intelege mai bine situatiile prin care trec si ceea ce ma inconjoara
  16. vreau sa castig/primesc bani suficienti pentru a putea calatori si pentru a imi cumpara ce-mi place ♥
  17. sa-mi cumpar cizme faine/stylish cu toc mic, pentru toamna/primavara ♥
  18. sa gasesc/cumpar leggings negri pana la genunchi ♥
  19. vreau sa am inspiratie in continuare sa pot compune versuri faine ♥
  20. vreau sa fiu sanatoasa, sa ma vindec de orice suferinta (fizica sau psihica) si sa ma simt bine ♥
  21. sa pot ajuta cat mai multi prieteni si persoane care merita ♥
  22. vreau sa sustin cu bine lucrarea de dizertatia in februarie 2012
  23. sa am un ulei de corp dupa epilare ♥
  24. sa am spuma flexibila pentru par
  25. sa am un telefon mobil mai bun/performant ♥
  26. sa-mi cumpar o pereche de slapi buni si sandale cu toc mic ♥
  27. sa am liniste sufleteasca si sa ma inteleg bine cu cei din jur ♥
  28. sa am acasa o banda pentru alergat ♥
  29. sa am o antrenoare personala de gym
  30. sa am ocazia de a imi tonifia muschii si de a imi mentine trupul in forma (de bunavoie) ♥
  31. sa am un set cu aparate de hair-styling si un phoen profesional cu difuzor ♥
  32. sa ma descurc cu usurinta si cu calm si in situatii mai dificile ♥
  33. sa-mi perfectionez engleza, mai ales pe partea de pronuntie
  34. vreau ca membrii familiei si toti prietenii mei la care tin sa fie fericiti si sanatosi ♥
  35. vreau sa fac parte dintr-o echipa unita si creativa la viitorul loc de munca
  36. vreau sa imi gasesc echilibrul in viata si sa am parte de multa armonie si impliniri pe toate planurile ♥
  37. sa fiu constienta de mine, de toate calitatiile si defectele mele ca sa-mi pot corecta partile mai slabe
  38. vreau sa am mai multa incredere in fortele proprii si fiu mai dezinhibata
  39. vreau sa ma imprietenesc cu cat mai multe persoane (fete si baieti) de culoare din America ♥
  40. sa am o piele sanatoasa, frumoasa si fina ♥
  41. sa am produse de calitate pentru ingrijirea pielii si a parului
  42. vreau sa am parte in viata de multe sanse/oportunitati pe care sa le recunosc si sa profit de ele ♥
  43. vreau sa merg in vacante in strainatate, alaturi de prieteni buni sau viitorul iubit ♥
  44. vreau sa ajung sa vizitez in special Italia, Amsterdam, Londra, Florida, New York, Egipt, Hawaii ♥
  45. vreau sa pot face tot ce imi doreste inima ♥
  46. sa pot canta mai bine in stilul meu
  47. vreau ca barbatii pe care-i intalnesc (cu orice ocazie) sa fie de incredere, prietenosi
  48. vreau ca viitorul meu iubit sa fie descurcaret, talentat/creativ, sa compuna versuri (o pasiune de a lui sa fie muzica, in special R&B) ♥
  49. sa am un pat mare si confortabil in care sa pot dormi bine, relaxata ♥
  50. sa ii fac un top banner super fain lui Anomos pentru pagina lui de Facebook ♥
  51. vreau sa ma intalnesc cu Supreem, fratele lui Anomos
  52. vreau sa tin legatura mai des cu prietenii mei online, din strainatate ♥
  53. vreau sa am acasa (unde voi locui) un hot-tub sau o piscina
  54. sa beau sau sa iau capsule de ceai verde
  55. sa fiu inconjurata si protejata de energie pozitiva
  56. sa-mi raspunda Oana la ultimul email zilele astea ♥
  57. sa fiu perseverenta
  58. sa-mi gasesc/cumpar un pulover de iarna gros si lung peste soluri ♥
  59. vreau sa locuiesc intr-o zona cu mult soare si caldura, aproape de ocean
  60. sa vizitez piramidele
  61. sa o vad pe Alicia Keys intr-un concert ♥
  62. sa vad un concert/spectacol de Gospel
  63. sa fiu iubita si sa iubesc neconditionat ♥
  64. vreau sa inspir lumea ♥

P.S.: Multumesc Lorena pentru ca asa mi-ai indeplinit si mie o dorinta:) Imi doresc ca tot mai multe persoane sa indrazneasca sa viseze si sa creada ca e posibil sa se indeplineasca. Am o deosebita placere cand citesc lista ta si intrevad cu entuziasm viitorul: lumea care isi exprima bucuria de a simti, a dori, a darui si a-si oferi cu drag ajutorul pentru indeplinirea dorintelor altora:):* Aceasta este realitatea mea :*

2 gânduri despre „Lorena si-a scris lista de dorinte pentru anul acesta :)

  1. fie ca dorintele Lorenei sa se indeplineasca!

    fie ca dorintele tale, Irina, sa se indeplineasca!

    si fie ca oamenii sa invete sa-si transforme dorintele in obiective, si sa faca ceea ce e necesare pentru a si le implini, pentru a contribui activ si semnificativ la propria fericire si a tuturor!

Lasă un răspuns

