98.Vreau sa am libertate de miscare si actiune, atat pe plan profesional, cat si personal

Acesta este cel mai de pret lucru al meu pe care l-am avut si il am in continuare:)

Sunt foarte multumita si incantata:). Nu sunt legata de nimic, sunt libera sa fac ce vreau. Sunt sustinuta in toate proiectele mele. Nu imi este frica de faptul ca nu am bani pentru ca stiu ca ii pot face.

Cand ai mintea libera, cand nu iti este frica atunci poti vedea clar in fata.Privesti in perspectiva si iei decizii care ii pot oripila pe ceilalti, dar asta pentru ca ei nu vad pe termen lung.Si in nici un caz nu pot vedea cu ochii tai:)

Cand ai o viziune clara si incredere, si oportunitatile apar. Sari de pe o creanga pe alta, nu ramai paralizat pe radacina copacului de frica sa nu faci un pas inapoi sau sa nu cazi de la o distanta de 50 de centimetri. Pana la urma, ce avem de pierdut? Serios.

Nu stiu daca tie ti s-a intamplat sau poate cunosti pe cineva care a pierdut totul sau aproape totul. Caruia viata i s-a schimbat cu 180 de grade. Fie si-au pierdut serviciul,casa sau altceva. Ce li s-a intamplat persoanelor respective? Au plans putin, si-au smuls cateva fire din cap dar dupa aceea au acceptat si s-au reinventat. Si ghici ce? Noua viata e mult mai frumoasa decat cea de dinainte.

Asa ca din nou, ce avem de pierdut? Poate ca acum nu stii ce sa faci daca ai fi lipsit de lucrul acela pe care te bazezi, dar daca s-ar intampla sa nu il mai ai cu siguranta te vei descurca. Si totusi imi pun urmatoarea intrebare?

De ce sa astepti sa ti se ia ca sa schimbi? Ca pana la urma pierdem lucruri pentru ca nu am fost in  stare sa ne reinventam, sa lasam vechiul pentru nou. De ce sa trecem prin stres, frustrare, disperare cand putem face niste alegeri neinfricate si cu sens(cel putin pentru noi):).

Cine mai are curajul sa paseasca inca o data in prapastie? Eu am, pentru ca stiu ca imi creez singura treptele sa o traversez 🙂

Lasă un răspuns

