106.Vreau sa am foarte multa energie, sa fiu mereu optimista si motivata

Am mai multa energie decat inainte, nu am fost mereu optimista si motivata, insa de un lucru sunt extrem de incantata:

Anul acesta am facut ce mi-a placut, am initiat proiecte care m-au entuziasmat si tocmai acest lucru m-a facut sa fiu energica,optimista si motivata.

Au fost situatii cand am avut de ales: continuu si am rezultatele astea(medii dar sigure) sau renunt, chiar cu riscul de a pierde ce am facut pana acum pentru a incepe un proiect care ma entuziasmeaza. Pe termen scurt pierd timp,bani,consum multa energie, rezultatele nu sunt vizibile imediat sau sunt incerte (nici eu nu le pot estima foarte bine acum), insa IMI PLACE.Ma bucur sa ma ocup de asta:).

Si tocmai din acest motiv STIU ca imi va aduce rezultate mult mai bune decat daca as fi continuat in stilul vechi (incet, mai putin placut,cu efort, dar sigur- si prin „sigur” ma refer la mediocru):)

Am ramas optimista cand multi poate s-ar fi deceptionat, sunt optimista si vad potentialul chiar daca multi din jurul meu nu il vad, cred in mine chiar daca majoritatii ne le vine sa creada ca ar putea fi chiar asa cum gandesc si simt eu.

Un multimilionar care a „produs” multimilionari la randul sau a spus ca daca vrei sa ai succes vezi cam ce „se obisnuieste” in industrie si incalca cat mai multe reguli:). Nici nu stii cat de bine ma simt cand tot mai multa lume imi spune: „aaa….dar pana si cutare a lucrat gratis nu stiu cat pana sa se stabileasca ferm pe piata, iti trebuie mai intai brand si apoi..pana atunci…, asta nu functioneaza, ca am incercat si eu, n-am mai auzit pe nimeni sa faca asa, nu se poate, nu se face, asa trebuie sa procedezi pentru ca asa au facut si ceilalti”.

Dragilor, daca voi nu ma vedeti, nici o problema, ca ma vad eu😉

Lasă un răspuns

