107.Imi doresc sa fac mult sport

Aceasta dorinta s-a implinit. Chiar daca nu am facut cine stie ce si mai ales acum nu sunt intr-o forma prea buna:D, daca ma uit la tot anul vad ca aproximativ 7 luni am facut sport cam 1 ora pe zi. Am avut si perioade in care nu am facut deloc, altele in care am lucrat putin.

Cu toate acestea, este mult mai mult decat am facut in ultimii cativa ani, asa ca sunt bucuroasa de realizarile in acest domeniu.

Am un usor regret ca nu am fost la acele cursuri de dans; le-am sacrificat pentru altceva. De fapt, le-am sacrificat pentru  ca nu am avut o viziune foarte clara asupra a ceea ce am de facut. A fost o perioada de intense cautari si ajustari. Mai continua, insa acum imi este suficient de clar incat sa stiu cum sa le pun pe lista cu prioritati si cum sa imi iau timp pentru aceste cursuri:).

Si astazi am mai mers pe bicicleta mea eliptica ( da, de camera dar antrenanta:). Am observat ca dupa sedintele de masaj, cand corpul este mai drenat si mai usor ma misc mult mai liber si fara efort. Cum sunt si eu participanta in proiectul Cocoon Cosmetic, voi avea parte de masaje, impachetari corporale si imi va fi mult mai usor sa fac si sport;).

Lasă un răspuns

