139.Sa tin un jurnal

Nu am scris in fiecare zi, cum presupune un jurnal, insa am scris destul de des si mai ales despre cum a fost ziua mea si ce am simtit:)

E minunat sa scrii.Imi place la nebunie.Si cand stii ca mai citeste cineva si poti avea un feed-back sau pur si simplu ar ajuta pe altii intr-un fel, este foarte motivant si placut.

 Am descoperit ca imi place sa imi inventez … nu stiu cum sa le numesc… motive, cadre…pentru a scrie zilnic. O data au fost postarile zilnice din „60 Days Challenge”, apoi a fost pur si simplu „Jurnal”( o categorie pe site), urmata de postarile zilnice din cadrul proiectului „Cocoon Cosmetic”. Aici imi place pentru ca am „buline colorate” :))) .

Mai multe detalii despre cele 4 cadrane gasesti in postul acesta(click aici:). Imi place ca in fiecare zi am alta „bulina”:)

In concluzie, sa tin un jurnal, sub orice forma ar fi imi este foarte benefic.Pastrez in continuare acest obicei si placere:):*

Lasă un răspuns

