82.Sa scriu constant pe blog:)

Sunt foarte multumita si incantata ca mi-am indeplinit aceasta dorinta.Si a fost printre cele mai placute.

Cu ajutorul acestui blog m-am motivat in primul rand pe mine, mi-am clarificat niste lucruri-plecand de la ce imi place cel mai mult pana la obiective, pana la pura exprimare din inima.

A fost si este minunat, pasiunea mea creste si la fel si posturile SI blogurile:)

Am inceput traducerea blogului „Lista de dorinte” in engleza. Avem acum varianta „WishList”🙂

Exista si blogul Cocoon Cosmetic, tratamente cosmetice pentru suflet, care va deveni blogul principal pentru urmatoarele 3 luni cat timp se desfasoara programul:).

In total anul acesta am scris aproximativ 200 de posturi, ceea ce inseamna ca medie 1-2 posturi la doua zile.

De mare succes (atat pentru mine ,cat si pentru ceilalti) a fost „60 Days Challenge”, urmarita cu sufletul la gura (exagerez- cu interes:)), de catre prietenii mei. Le multumesc in mod special pentru ca ei m-au motivat foarte mult.

Nu ii stiu pe toti cei care au citit, insa ma bucuram de fiecare data cand vedeam in statistici ca posturile mele sunt citite. Chiar daca nu povesteam despre nimic si doar spuneam ce simt, ma bucur ca a fost cineva care a rezonat cu asta. Sunt convinsa ca posturile acestea m-au ajutat pe mine ca le-am scris si pe altii ca au citit :).

Acum am inceput sa le traduc in engleza si am adaugat la unele perspectiva mea de acum, la 6 luni distanta. Este ca o calatorie in timp, in care observi ce s-a intamplat.Noi uitam; dar daca este scris, iti amintesti si privesti ca la un film:) Am invatat ceva privind in urma.

Si multumesc tuturor celor care acum descopera si varianta in engleza si citesc, sunt surprinsa ca da dependenta si asa, cand sunt postate mai multe o data.Oricum, farmecul cel mai mare a fost in timp real, asa ca cei care ati trecut prin asta si ati fost alaturi de mine atunci, bucurati-va pentru ca a fost o experienta rara:):*.

Ca si amuzament, marturisesc ca in blogul „Lista de dorinte” am pus tot sufletul, am scris „cu sudoarea fruntii”.Si in aproape tot anul am avut 6 followers, dintre care eu, Lexuti (sora mea) si George(prietenul meu:))).Bineinteles, au fost prietenii care m-au urmarit de pe facebook si nu au fost nevoiti sa se inscrie cu e-mailul:).

In schimb Cocoon Cosmetic, pe care l-am inceput de o luna si un pic si pe care n-am inceput sa vorbesc despre nici un tratament are deja 53 de followers. Iti dai seama ca numarul acesta mie mi se pare enorm:))))) Nu este nici 1 milion, cat imi pusesem eu pe lista cu dorinte, dar nici 6 :))).

Asa ca te invit sa citesti in continuare blogurile mele, sa te abonezi ca sa primesti la timp posturile si sa le traiesti in timp real(dar mai ales sa ma bucur eu privind contorul:))))). Glumesc:)

Iti multumesc inca o data ca citesti si te sarut cu drag:*:*:*. Daca iti place , da si altora, sa se bucure si ei:*.

Tie care blog iti place cel mai mult?:)

Lasă un răspuns

