53.Sa fiu un foarte bun profesionist in estetica

Ti-am promis ca iti voi spune despre un alt curs pe care l-am urmat cu inima: Masajul de Lifting facial al trainerului international Constanta Soru.

Daca ar fi fost sa iau in considerare atatea aspecte care cantaresc greu in deciziile multora:banii si timpul, nu as fi facut acest pas si probabil nu as fi avut ocazia sa daruiesc atat de mult:).

Din nou, am simtit ca asta e un pas crucial pe care este vital sa il urmez pentru a ajunge unde imi doresc. As fi reusit si altfel, insa mult mai lent si cu mai mult efort. Asa ca mi-am urmat inima si m-am dus. Si ce bine am facut 🙂 A fost o binecuvantare tot cursul acela.

Pe langa faptul ca am beneficiat de masaje (care iti ofera o stare de bine), m-am bucurat din plin de atmosfera deosebita creata. Constanta are un talent in a armoniza spatiul din jurul ei si a crea un mediu benefic pentru invatare atat cu mintea, cat si cu inima si corpul.

Cursul m-a ajutat sa ma armonizez mai mult, sa fiu mai echilibrata. In acelasi timp mi-a oferit un instrument pretios prin care pot oferi rezultate vizibile de la prima sedinta.

Masajele pe care le faceam inainte erau intr-adevar deosebite pentru erau ca o curgere, un dans si mereu altfel, in functie de cum simteam. Si asta este de fapt arta. Ce am invatat in plus este cum sa aplic niste tehnici vechi si foarte eficiente ce implica drenajul limfatic, activarea meridianelor enegetice si manevrarea articulatiilor si oaselor.

Pe langa starea de bine clienta arata cu cativa ani mai tanara datorita remodelarii faciale obtinute cu acest masaj. De fapt, tehnicile invatate de la Constanta si apoi de la maestra ei, Silvana stau la baza noului meu proiect – Cocoon CosmeticTratamente Cosmetice pentru suflet. Sunt entuziasmata de aceasta experienta si sunt convinsa ca efectele vor fi spectaculoase 🙂 Deja participantele simt beneficiile pe pielea lor, si la propriu si la figurat:).

Aceasta dorinta de a fi o buna esteticiana mi s-a indeplinit pe mai multe planuri. Am inceput sa promovez propria tehnica de design sprancene BrowSym in cele mai renumite reviste (The One, Elle etc). Este apreciata de catre profesionisti in domeniu, de catre persoane a caror meserie este sa cunoasca si sa testeze serviciile si produsele existente pe piata.

La fel de apreciata incepe sa fie tehnica de design sprancene special creata pentru barbati – BrowSym Men.Deja a aparut in GQ , o renumita revista destinata ingrijirii barbatilor. Este la inceput de promovare, insa perspectivele sunt spectaculoase :).

Un pas nou facut anul acesta este epilarea cu zahar, o metoda foarte noua la noi care a facut furori in randul clientelor.

Mi-am definit mai clar serviciile de care ma ocup, m-am pozitionat mai bine pe piata, am reusit sa imi gasesc locul . Inca mai lucrez la asta, pentru ca perspectivele sunt foarte mari:).

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat si aici ma simt ca la un speech de Oscar :), dar e placerea mea sa precizez persoanele si numele companiilor care au contribuit la succesul meu:) :

Multumesc Constanta Soru si Silvana Salsedo pentru cunostintele pe care mi le-ati impartasit.Deasemenea, multumesc Porta Comunication pentru organizarea acestor cursuri.

Multumesc Alexandria Profesional Body Sugaring pentru cursurile de epilare cu zahar (o dorinta indeplinita cu ajutorul lor:) si pentru tot sprijinul oferit.

 

Multumesc Ioana si Ana pentru experienta de a avea propriul meu salon, un pas important care m-a ajutat sa imi dau mai bine seama de ceea ce imi doresc cu adevarat si de a-mi descoperi pasiunea. Deasemenea, am castigat o experienta valoroasa care ma va ajuta sa cladesc minunata mea creatie:).Multumesc si pentru Plazan, produse exceptionale cu care am avut ocazia sa lucrez si pe care le-am cunoscut datorita voua.

Multumesc Butterfly Beauty Center pentru perspectiva frumoasa pe care am deschis-o impreuna:).

Multumesc George:) Doar cu sprijinul tau am reusit sa imi pastrez drumul care ma duce la implinirea mea :*.

Multumesc Andreea, Cristina Sima,Daniela Mihalcea,Bianca Nutu,Luminita Faurescu,Claudia Voicu,Lavinia Gogu si tuturor celor care m-au ajutat cu promovarea tehnicii BrowSym si epilarea cu zahar.

Multumesc tuturor colegilor mei atat din salon, cat si de la cursuri care m-au ajutat mult prin simpla lor prezenta:).

Multumesc Casmara si Afrodita pentru seminariile si produsele voastre.

Multumesc Mariana Hertog pentru toate informatiile pe care le-am invatat.

Multumesc Careless pentru superbele ingrediente naturale care inunda cremele,mascutele si lotiunile create de voi:)
Multumesc deasemenea Dr.Kadir pentru peeling-urile eficiente si sigure pe care le produceti.

Va transmit multumiri tututor pe care nu i-am mentionat aici, dar care si-au pus amprenta asupra formarii di atitudinii mele.

Nu in ultimul rand multumesc clientilor si prientenilor mei pe care i-am revazut la un design de sprancene BrowSym si care la randul lor m-au ajutat foarte mult.

Si multumesc Asociatiei Femei Independente care chiar in momentul in care scriu ma ajuta ca aceste informatii sa ajunga la cat mai multe persoane. Sper sa fie o inspiratie si un ajutor pentru cat mai multe.

Va imbratisez cu drag pe toti:) Va multumesc din suflet :*

P.S. Link-uri utile:

Porta Comunication organizeaza in ianuarie 2012 un nou curs de Masaj Lifting Facial cu trainerul Constanta Soru : http://www.portacom.ro/

Noul meu proiect Cocoon Cosmetic, tratamente cosmetice pentru suflet: http://cocooncosmetic.wordpress.com/

Pagina mea de facebook BrowSym by Irina Gardea: http://www.facebook.com/BrowSym

Butterfly Beauty Center, salonul cu care colaborez acum : http://www.butterflystyle.ro/echipa.php

Epilarea cu zahar de la Alexandria Professional: http://labellavi.hu/alexandria.php/ro/start

Produse cosmetice pe baza de placenta PLAZAN: http://www.plazan.ro/produse_plazan.html

Masti plastice CASMARA: http://www.cosmoprof.ro/?pid=1

Sfatul Yolandei si produse profesionale Dr. Kadir: http://www.yolandacosmetics.com/sfatul_yolandei.html

Cosmetice naturale Careless : http://careless.ro/

Pagina de Facebook a Asociatiei Femei Independente : http://www.facebook.com/femei.independente

3 gânduri despre „53.Sa fiu un foarte bun profesionist in estetica

  1. Ma bucur ca am descoperit blogul tau! felicitari!
    De fapt eu cautam o cosmeticiana-profesoara, si anume, pe doamna Mariana Hertog.
    Am urmat cursurile de cosmetica si dinsa a fost profesoara mea. O caut de mult, te rog, daca ai un numar de telefon al ei, poti sa mi-l comunici? Sau o adresa unde sa o gasesc?
    Iti multumesc,
    jr. Rodica Coteanu

Lasă un răspuns

