Dorinte implinite in 2011 – Partea I

Lista mea de 184 de dorinte pentru 2011 parea imposibila pentru multi, dar un vis frumos si realizabil pentru mine.

Am invatat multe in acest an si prin experientele mele mi-am indeplinit o parte din dorinte, am vazut ca de unele nu mai am nevoie (ceea ce e mare lucru). Mi-am dat seama cu ce am gresit si cel mai important, am pus o baza temeinica pentru indeplinirea cu mai mare usurinta a dorintelor viitoare.

Cel mai mult am lucrat asupra mea, o conditie esentiala pentru a putea trece la nivelul urmator si a avea parte de ce imi doresc. Am vazut ca aceasta atentie indreptata asupra propriei persoane iti consuma foarte multa energie si nu ai cum sa realizezi prea multe lucruri in afara, pe alte planuri. Sunt transformari profunde la nivel interior care se vor manifesta apoi si la nivel fizic, in tot ceea ce te inconjoara.

Daca nu as fi indraznit sa visez , daca nu as fi luat decizia sa ma concentrez pe asta si sa fac ceva activ in vederea indeplinirii dorintelor, nu as fi urcat cea mai mare treapta de pana acum, si anume un salt in dezvoltarea personala.

Am trecut mult de frica, prejudecati, rutina, vinovatie, am devenit mult mai deschisa spre iubire, incredere, impartasire si colaborare cu ceilalti.Zambesc mai mult si sunt mai fericita. Mi-am descoperit pasiunea si am in continuare vise indraznete, care din moment in moment se materializeaza.

Unora le-a placut ideea, dar le-a fost frica sa faca acest lucru, desi si-au dorit( sa isi faca publica lista de dorinte sau sa isi ia un angajament sa realizeze ceva. Daca la sfarsit nu se schimba nimic?). Este imposibil sa nu se schimbe nimic daca faci ceva ce nu ai face in mod obisnuit.

Eu acum, daca trag linie la toate cele 184 de dorinte, nu stiu cate s-au indeplinit exact, dar nu foarte multe. In schimb intregul proces prin care am trecut are o valoare extraordinara pentru mine. Cum am spus, bazele sunt puse. Nu mai sunt doar vise indraznete, ci alegeri pe care le fac. Si asta este mare lucru :).

Asa ca, sa incepem! Sa vedem ce dorinte mi s-au indeplinit si ce am invatat din experienta mea:)

To be continued…

P.S.: Citeste posturile urmatoare:)

3 gânduri despre „Dorinte implinite in 2011 – Partea I

  1. ai realizat muulte, multe anul asta, si ai crescut asa de frumos…
    am descoperit blogul tau in perioada in care iti scriai dorintele si ti-am admirat curajul si determinarea cu care le-ai pus in aplicare…

    iti urez multe dorinte de implinit si implinite in anul care vine si sa te bucuri de toate!

    • Iti multumesc mult Jeanina:) Apreciez sprijinul tau atat online cat si „face to face”, esti una dintre acele persoane pe care speram sa le intalnesc anul acesta. Si prin tine am cunoscut alti oameni care m-au ajutat, incurajat si de la care am invatat lucrurile de care aveam nevoie la momentul respectiv. Iti multumesc inca o data si te imbratisez cu dragoste:) Multe surprize in anul care vine :*

  2. Pingback: Dorintele mele implinite in 2011:) « cocooncosmetic

Lasă un răspuns

