20.Sa fac cursuri de citire rapida

Acesta  a fost un nou punct de cotitura in viata mea. Aici am invatat ca eu nu accept, ca refuz sa citesc,invat, sa respect normele, refuz viata cu toate placerile ei.

Faci ceva ce nu iti place, dar „trebuie”, asa ca duci sarcina pana la capat. Te strambi, strangi din dinti si o faci. Pentru ca asa procedeaza toata lumea, pentru ca altfel nu esti apreciat, iubit si ai de pierdut. „E rusine”,”Nu e frumos”,” Vrei sa fii ca a lui nu stiu care..” si tot asa.

Esti prost daca nu inveti la scoala, esti buna daca esti cuminte, esti apreciata daca respecti normele. „Asa ca taci si inghite, asta se numeste educatie.”

Si asa ajungi sa nu iti mai placa sa inveti, citesti greu , asta dupa ce ti-ai facut curaj sa tii cartea in mana. Speri sa ti se faca somn mai repede pentru a incheia sesiunea de invatare si a o lasa pe data viitoare. Apoi vine termenul limita si te fortezi din nou sa asimilezi informatia sau cum se spune, sa ingrasi porcul de Craciun. Cum sa citesti repede daca nu iti place?

La cursul lui Alexandru Bordea, citirea rapida este  doar un efect secundar.Asa cum foarte bine a spus Alexandru, treci de la modul de operare 1 la modul de operare 2. Adica iti schimi atitudinea, modul de a privi informatia. Si asta se rasfrange asupra tuturor celorlalte aspecte din viata ta.

Recunosc ca eu inca mai lucrez la atitudine, insa s-a imbunatatit considerabil. Si nu e loc pentru a te simti vinovat aici. Esti ceea ce esti, numai ca daca vrei sa schimbi in mod constient ceva pentru a avea un impact mai mare asupra lucrurilor din jurul tau,sunt importante doua aspecte :

  1. sa stii  la ce nivel esti
  2. sa stii ce si cum sa modifici pentru a obtine ceea ce iti doresti.

Si aici Alexandru a facut o treaba foarte buna, surprinzator de buna. Nu ma asteptam sa am astfel de rezultate. Din nou, nu ma refer la citirea rapida. Nu credeam ca voi primi atat de multe in schimb, insa era pe lista mea de dorinte sa fiu prezenta la cursul acela.

Si asta imi place la lista. Te asezi in fata unei foi de hartie si scrii cu inima, fara sa gandesti. Apoi poti sa te minunezi de rezultatele pe care le ai si de modul in care se leaga lucrurile.

Daca nu mi-as fi luat angajamentul sa fac ceea ce simt, sa merg mai departe in directia trasata de ceea ce simteam, probabil nu as fi facut cursul prea curand. Dar asa am simtit ca am nevoie de aceasta experienta pentru a merge mai departe. Si in postul viitor iti voi spune despre un alt curs pe care l-am facut si la fel, a fost esential in reusita mea:)

Recomand tuturor cursurile de citire rapida de la Infospeed:). Multumesc Alexandru si imi multumesc mie ca am venit efectiv la cursul tau:)

Cu drag,

Irina:)

P.S.: afla mai multe despre cursurile de citire rapida aici 🙂

Un gând despre „20.Sa fac cursuri de citire rapida

  1. Pingback: Dorintele mele implinite in 2011:) « cocooncosmetic

Lasă un răspuns

