13.”Vreau sa ma inteleg foarte bine cu George, sa fim fericiti si sa ne iubim mult, din zi in zi mai mult”

Dorinta aceasta s-a implinit.Ma simt foarte apropiata de George, desi recunosc ca am avut momentele noastre anul acesta. Insa tocmai aceste experiente m-au ajutat sa ma inteleg mai bine pe mine, au facut de fapt parte din transformarea mea.

Cand te schimbi, unele lucruri se cutremura; se zdruncina destul de zbuciumat. Insa si cand se aseaza, se aranjeaza intr-un pattern asa frumos si placut:).

Intodeauna mai este loc pentru dezvoltare si evolutie, cunoastere, insa eu sunt foarte linistita si echilibrata in sufletul meu in ceea ce priveste relatia mea cu George. Intr-adevar, ne iubim din zi in zi mai mult :):*.

Lasă un răspuns

