„Nu ma intreba cum am facut primul milion”. Iti spun singura :)

E usor sa vorbesti cand esti pe val. La fel, foarte usor cand ai realizat ce ti-ai propus.

Dar cum e cand simti ca lucrurile nu sunt asa cum vrei tu? Cand e greu, cand nu vrei sa strigi in gura mare cum simti. Atunci nu mai e asa de usor de vorbit si astepti sa treci peste acest hop pentru ca apoi sa poti spune altora cum ai reusit.:)

„Nu ma intreba cum am facut primul milion, despre celelalte iti pot spune orice vrei” , zic marii oameni de afaceri care au reusit sa cladeasca un imperiu:). Pentru ca la inceput e cel mai dificil.

Dar uite-ma aici scriind🙂. Cum sa te placi cand sunt momente in care nu te placi? Cum sa consideri ca esti ok cand dupa standardele tale nu mai esti?

Cum sa mai ai speranta cand te simti usor deznadajduit? Stiu! Scrie pe blog, posteaza pe facebook pentru ca toti prietenii tai sa stie (daca citesc)🙂. De multe ori m-am ferit sa spun ce simt cand eram intr-o stare mai putin buna. Pentru ca nu imi placea efectul. Chiar daca in scurt timp eram intr-o stare buna, ceilalti se comportau ca si cum inca mai eram afectata de ceva si imi era mai greu sa imi mentin buna dispozitie.

Ce cred ceilalti despre tine conteaza atat timp cat ii bagi in seama. Am credinta ca influenteaza intr-o oarecare masura chiar daca nu dai importanta parerii lor. Asta pentru ca gandul are puterea sa. Insa cea mai mare forta o au propriile ganduri.

Asa ca ce alegi sa crezi despre tine?

Ce aleg sa cred eu despre mine?

In primul rand, ma accept asa cum sunt🙂. Chiar daca nu ma incadrez in „standardele” pe care tot eu mi le-am impus.

Aleg sa risc si sa ma las purtata de val. Chiar daca gresesc, sa vad si eu cat pot gresi :))).

Accept ce simt si incerc sa nu-mi fie rusine cu asta:).

Deja parca incep sa simt ca traiesc! :)))) Ne retinem de la a face atatea lucruri de frica sa nu fim ridiculizati, judecati. Dar cand incepi sa lasi asta la o parte , chiar nu mai e nimic de la care sa te retii.Te poti exprima liber. Si simti ca traiesti.

Stiu ca am ajuns departe si sunt la un punct in care e nevoie sa aleg. Din nou. Numai ca nu voi mai  repeta greseala. Aleg sa fiu multumita de mine asa cum sunt, sa eliberez controlul si sa am incredere ca sunt pe drumul cel bun. Sa vad si eu, pana unde se poate ajunge. Cat de rau poate fi. Cat de greu poate sa devina: la fel de dificil, mai rau decat a fost vreodata pana acum? Hai sa vedem :)))))).

Sunt pregatita sa las lucrurile sa curga, indiferent de ce se intampla. Voi incerca sa ma opun, stiu. Dar e un pas in fata. Care e cel mai rau lucru care ar putea sa mi se intample? Il pot imagina? Dar cel mai bun? Il pot imagina?:). Poate nu. Dar asta e de bine. Cateodata e ok sa-ti lasi imaginatia libera, sa iti golesti mintea de ganduri, sa simti, sa ai incredere, sa pasesti indraznet si la un moment dat … surpriza🙂. Vom trai si vom vedea🙂

Tu ce ai simtit astazi?

Lasă un răspuns

