Mancare pe care nu o am in frigider

Mi-e foame.. de ciocolata si mancare chinezeasca. Dulciuri de toate felurile si mancare bunuta gatita. De curatenie si de scris pe blog.

De fapt, dupa cum se vede nu mi-e prea foame, mai mult pofta. Ma gandesc: ok.

Ok! N-am sa flamanzesc acum si nici nu ma abtin de la nimic. De ce? Chiar nu-mi place. Doar am am ales sa fac lucrurile care ma bucura.

Asa ca… ce poftesc si ma face sa ma simt bine si dupa?!

Dulciurile sunt bune, dar pana la un punct. Adica poftesc prea mult. Si cu ce sa ma satur atunci? Ei bine, cu scrisul pe blog de exemplu.

Stai linistit, am mancat dulciuri pana la refuz astazi dar postul (si aici ma refer la cel de pe blog) este cireasa de pe tort :).

Apropo, uitasem cu desavarsire ca este postul Craciunului. Daca pana mai acum ma chinuia gandul ca ar fi bine sa incerc sa tin post, acum sunt convinsa ca nu imi trebuie. Zambesc si ma bucur ca nu ma mai torturez cu asa ceva, nici macar in gand.

De ce sa ne simtim vinovati de ceva, orice? Daca ai un raspuns pentru asta, cu siguranta ai si vreo doua pagini  de justificari.

Insa pentru mine este valabil un lucru: Fac ce-mi place si aleg sa nu ma judec singura. Uite, chiar nu imi e foame de a ma autopedepsi.

E un pas inainte sa stim macar ce avem in „farfurie”.

Tu ce ai simtit astazi?

P.S.: Mos Nicolae, daca citesti asta sa stii ca tot mai vreau dulciuri in ghetute, inclusiv acele bombonele cu lichior 🙂

 

Lasă un răspuns

