Practice makes perfect ;)

Simt din nou dorinta de a scrie pentru ca am ajuns intr-un punct important din viata mea. Nu imi propun sa postez in fiecare zi, am depasit stadiul asta:D. Dar cand simt nevoia, voi scrie.

Acum nu te astepta la cine stie ce, insa sunt la un punct de cotitura. Adica urmeaza acel pas care pare atat de greu de facut, imposibil pentru unii, banal pentru multi dar care nu este pus in practica.

Da, a venit momentul manifestarii, cand nu mai este doar teorie, ci efectiv se face ceva. Mi-a fost frica, am ezitat, am asteptat, nu m-am simtit pregatita… si nu am facut. Se aduna toate si simt ca explodez, ca sunt depasita de situatie si nu mai vad calea de iesire.

Lumea spune ca trebuie sa fii asa sau altfel, ca nu e profi, ca nu e nu mai stiu cum. Lumea zice multe lucruri. Ca nu trebuie sa ai dorinte, ca nu trebuie sa judeci etc. etc. Dar ce e bine de constientizat e ca nu ajungi acolo instantaneu, este un proces si trebuie sa incepi de undeva. Oricat de umil, neprofesionit, poate chiar penibil e inceputul, tocmai asta este: doar inceputul- prima varianta.

Daca ne uitam in orice domeniu vedem ca nu toate marile proiecte au inceput prin a fi atat de reusite de prima data. Toate s-au perfectionat pe parcurs, au invatat din mers. Asa ca de ce sa astept?

Da, poate ma vor critica unii ca nu e asa, nu e pe dincolo, ca-mi trebuie aia sau cealalta. De fapt, imi vor arata ce e nevoie sa fac. Slava Domnului, multumesc anticipat :))))).

Va pup. O zi activa in continuare:)

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

