I lose control and I like it :)

Astazi am avut o senzatie de pierdere a controlului. A fost un sentiment diferit, pentru ca de obicei imi place cand pierd controlul :).

De data asta, am simtit ca nu as fi pe drumul cel bun. M-am simtit coplesita de situatie si incetosata in privinta caii de urmat in continuare.

Am mancat si m-am uitat toata seara in continuu la seriale pe calculator. Mai devreme George mi-a spus ca sunt intr-un stadiu foarte bun. Cand a avut el senzatia asta deja mirosea a succes. Urmeaza sa se intample ceva important.

M-am inseninat si l-am intrebat de ce nu mi-a spus mai devreme. „Am crezut ca stii”… uite, nu stiam. Imi era doar frica sa nu fac alegerea gresita sau /si sa nu fiu depasita de situatie.

Apropo, de acum nu ma mai astept sa mi se intample ceva mai greu sau neplacut inainte de evenimente de succes. Mi-a prins bine pana acum sa imi dau seama ca nimic nu e rau, e doar ciclul obisnuit in care urci/cobori, urci/cobori si tot asa.

Acum mi-am dat seama ca ai nevoie de o mare flexibilitate si abilitate de schimbare, transformare, astfel incat sa iei singur decizia de a trece la un alt nivel. Pana acum, de cele mai multe ori se distrugea podul pe care mergeam pentru ca eu sa gasesc o alta cale, sa ma reinventez.

Am luat decizia sa construiesc, sa transform fara sa fie nevoie sa distrug. Ce va urma, vom vedea. Sunt mereu pregatita pentru urmatorul pas, orice ar insemna asta. Si cel mai frumos e cand nu detii controlul.

Tu ce ai simtit astazi? 🙂

Lasă un răspuns

