Despre dorintele mele pentru 2011

Am vrut sa scriu despre „indeplinirea dorintelor 2011 (Partea I)” , le-am recitit si culmea… nu am gasit ceva concret despre care sa scriu. De fapt ma asteptam la altceva, nu am gasit  si nu m-am simtit inspirata sa scriu despre alte lucruri.

Lista asta cu dorinte trebuie privita un pic de la distanta. O citesc si vad ca sunt acolo „bucati” care ma duc in directia buna. Simt ca sunt pe drumul potrivit, lucrurile se intampla si totusi…cand e sa le iau pe bucatele parca nu imi vine sa scriu ceva.

Nu e neaparat un lucru rau. Din contra. Ce am realizat pe parcursul acestui an e ca nu trebuie sa ne incurcam in obiective. Telul, ceea ce ne dorim din adancul sufletului nostru e mai presus de obiective, planificarile noastre riguroase. Am invatat sa nu ma mai tem nici de rau. Nici de negatii ori de cuvantul „trebuie” .  De pozitiv sau negativ, rau, mai rau sau prea rau.

Imi place sa creez si sa fac lumea fericita. Dar nu pentru a-i multumi pe altii. Ma simt eu implinita cand fac ce-mi place si tocmai asta ii incanta si pe altii. Ceea ce ma face pe mine sa ma simt extraordinar si ciclul continua. Dar nu-mi mai place sa il privesc ca pe un ciclu. M-am saturat sa ma invart in cerc. Vreau sa creez, sa ma misc si sa explorez.

Imi place sa stau si sa las evenimentele, oamenii sa vina spre mine. Ce lucru minunat. Imi place sa ma las dusa de val. Ador cand totul se sincronizeaza si nu mai trebuie sa depun nici un efort.

Ador sa scriu. Oare de ce n-am mai facut-o de atata timp? Ce-am asteptat?

Poate a fost de bun augur o pauza.

Te iubesc. Ma iubesc. Ce-mi pot dori mai mult? Restul vine de la sine. Si stiu ca vine in modul cel mai potrivit, cand sunt eu pregatita.

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

