Pentru Mos Nicolae :)

Draga Mos Nicolae :),

Am auzit ca in curand imi vei face o vizita :).Am tinut neaparat sa iti usurez treaba dandu-ti o lista cu exact ceea ce-mi doresc drept cadou.

Asa ca Mos Nicolae, pune deoparte pentru mine :

  • Un elicopter
  • Ghetute colorate magice ( din acelea in care pui, pui si tot mai incape 😉
  • O stofa dintr-o poezie
  • Un greiere cantaret
  • O caciula pufoasa
  • Manusi pufoase
  • Neaparat si un fular colorat si moale
  • Daca tot veni vorba, si o hainuta absolut superba
  • Zapada, da 🙂
  • Omulet de zapada cu manusi
  • Scranciob din argint intr-o cupola de cristal sa nu-mi fie frig
  • O carte magica plina la infinit cu informatii care imi folosesc si pe care sa le absorb in timp ce dorm 🙂
  • Toate nuielile din lume pentru ca apoi sa le fac cadou copiilor obraznici. Sa le zic ca daca ei vor construi ceva cu nuielile acelea le pot distruge dupa. Asa isi manifesta si creativitatea si energia 🙂
  • Un dans special din partea ta, Mos Nicolae. E timpul sa scoti la suprafata talentele tale ascunse. Si daca vrei tu, o melodie 🙂
  • O caruta plina cu reni
  • Un masaj pe spatut…
  • Un parfum natural
  • Rochite,rochite,rochite
  • Un creios fosforescent care isi schimba culoarea
  • Da, si o bagheta magica  sa imi faca visele o realitate

Multumesc Mos Nicolae :). Te astept in vizita. Te rog sa nu te simti obligat sa imi aduci ceva. Dar stiu ca este placerea ta 🙂

8 gânduri despre „Pentru Mos Nicolae :)

Lasă un răspuns

