Prosperitatea si cum sa fugi din calea ei ;)

Mi-a dat Adriana o carticica in care se vorbea despre asa-numitele lectii de viata. Deschizi la o pagina anume si vezi unde ai nimerit. O chestie interesanta.

Eu am deschis la Prosperitate. Dragut :). Si incepea ceva de genul: „atat timp cat te gandesti la lipsuri nu poti atinge starea de prosperitate.Iti stau in cale propriile limitari”. Hopa…da dom’le asa e . Ca in ultimul timp ba nu faceam aia, nici cealata ca ori nu aveam bani, timp ori ambele. Stiam ca e bine sa te simti ca si cum ai avea toate lucrurile, dar teoria ca teoria. Si chiar daca reusesti, nu-ti iese de fiecare data :).

Uneori mai trebuie sa ti se aminteasca. Si mai sunt mici „semne”. De exemplu, o prietena mi-a facut cadou o iconita din piatra (multumesc Elida 🙂 ). Foarte frumoasa si m-a surprins placut ca am simtit piatra calda cand am luat-o in mana:). Azi Adriana mi-a zis ca imi aduce o iconita pe care  o are nu stiu de unde. Am inceput sa ma gandesc. Ce-o fi insemnand asta? Oricat de exagerat ar fi, nimic nu e intamplator.

Si Adriana mi-a dat un raspuns: „poate ar trebui sa fii mai multumita”. Corect. In ultimul timp am experimentat stari de nemultumire, frustrare, stres, frica si nu mi-a adus nimic bun. Asa ca am decis sa nu-mi mai fie teama. Ce-o fi o fi. Daruieste si ti se va intoarce – cumva, de undeva. Cand iubesti si nu ti-e frica, faci din placere, de dragul de a face. Nu te astepti la nimic in schimb. Te bucuri doar de toate lucrurile care vin spre tine si esti recunoscator pentru asta.

Apropo de prosperitate, spunea in carticica aceea „sa nu furi de la viata pentru ca si viata va lua de la tine. Si daca tu crezi ca nu furi gandeste-te la timbrele pe care le iei de la birou in fiecare zi.” :)))))). Inca o data, daca  ai comportament de om sarac vei ramane pe veci traind de pe o zi pe alta.

Asa ca m-am decis sa ma simt din nou multimilionara:):))). Si sa ma comport in consecinta. Cred ca una din marile greseli pe care le fac oamenii e sa se comporte de la inceput ca si cum n-ar avea urmand ca mai pe urma, dupa ce le merge mai bine sa isi ia ajutorul de care au nevoie. Da, da…sigur asa functioneaza. De asta ajungem sa ne plangem ca nu e, ca e prea scump si nu ne vom permite in veci acele lucruri.

Nimic nu e prea scump. Inainte completam cu ” doar nu imi permit acum”. Acum spun pur si simplu ca totul e la indemana mea. Imi permit orice imi doresc :).

In acest moment stiu ce decizii sa iau: acelea pe care le ia un om cu bani, relatii si know-how.

Chiar daca uneori imi vine greu sa pun in practica anumite sarcini benefice, cel mai eficient si usor lucru pe care il pot face este urmatorul: Sa imi imaginez (si nu numai) sa simt si sa ma comport ca si cum situatia e deja asa cum mi-o doresc.

Daca iti doresti ceva si ai incredere,  ceva se intampla (ce nici nu te gandeai) si se indeplineste. Tot ce ai tu de facut e sa accepti schimbarea si sa te bucuri de ce ai primit, insa asta se pare ,e unul dintre aspectele cele mai dificile :).

Tu ce ai simtit astazi?:)

P.S.: in carte scria ca si jucatul la loto tot comportament de om sarac este 🙂 :)))

Lasă un răspuns

