Citesc exact ceea ce trebuie pentru acest moment :)

Ziua asta s-a incheiat destul de bine, desi a inceput aproape recalcitrant.

Ce am realizat din asta?Faptul ca ne cream realitatea dupa chipul si asemanarea noastra.

Am avut intentia sa fac ceva, dar nu m-am simtit in stare sa merg pana la capat asa ca am rugat-o pe sora mea sa ma ajute (lucruri minore, gen schimbat apa la flori; mancam, nu ca ar trebui sa gasesc o scuza acum :):))). Ea avea alta treaba si a refuzat. M-am descurcat singura. Nu m-am suparat prea tare pentru ca am inteles ca e vorba de managementul timpului ei si cu asta basta.

Scurtand povestea, a fost o reactie in lant. Am mai solicitat odata ajutorul(pentru altceva), inclusiv lui George si am fost refuzata. De data asta m-am suparat.

Cum am zis, fiecare isi picteaza propria realitate: Lexuti a ales sa nu ajute si la randul ei a fost refuzata cand a solicitat un serviciu 15 minute mai tarziu (eu intarziam, George era ocupat). Eu, pentru ca am zis ca intarzii am intarziat si mai mult (m-am intors sa iau ceva de acasa si daca asta nu a fost de ajuns, nici nu am coborat la statia care trebuia). George, care s-a suparat si frustrat dimineata a ramas asa toata ziua pana am avut timp sa discutam din nou.

Concluzia? Ciclul trebuie intrerupt, fie ca ne place sau nu. Ne-a suparat cineva sau credem ca ne-a facut un deserviciu, nu-i raspunde la fel. Nu faci decat sa iti creezi si tu mai multe situatii asemanatoare.

Cred ca cel mai bine e sa acceptam. Mergeam spre locul cu pricina, am intarziat 30 de minute si imi ziceam:”Sunt exact unde trebuie sa fiu in acest moment”. Si a  fost bine. Am acceptat treaba pe care o aveam de facut si nu a mai fost o povara.

De acolo, totul a curs. M-am relaxat si m-am „indreptat” cu un masaj excelent. Am avut o intalnire care a decurs atat de bine incat nici daca am fi programat-o nu ar fi iesit asa.

In seara asta am facut din nou sport ( intrerupt de nu stiu cand) si ma simt foarte bine. Am fost mult ajutata si de masaj, care mi-a dat o pofta de viata…:)

Si e ok, ce sa zic…

Tu ce ai simtit astazi?

Lasă un răspuns

