Cine nu are, sa-si cumpere :)

M-am hotarat! Imi iau asistenta personala, femeie sa-mi faca mancare si alta curatenie si gata!

Nu se mai poate asa. Imi permit?

Asta nu e o intrebare potrivita. Mai bine: imi voi permite vreodata?

Daca nu iau decizia sa ma ajute cineva sa cresc, nu stiu cand sau daca imi voi permite astfel de servicii. Cu siguranta mult mai tarziu , cand ma voi trezi si eu.

Vreau timpul meu, sa fac ce-mi place cum imi place. Sa fie cu pasiune si entuziasm. Iar daca sunt coplesita de sarcini sunt stresata. Aduc presiuni si emotii negative in jurul meu si imi fac mai rau. Nu pot face treaba cum trebuie si atunci nu mai sunt atat de multumita de munca mea.

Pot sa fac lucrurile pe care le fac pentru ca eu cred in ele. Pentru ca le vad sensul si am o viziune. Asta alimenteaza tot entuziasmul meu si ma echilibreaza. Iar daca am o multime de idei si nu le pot pune in practica… nu mai este distractiv.

Toata lumea se ingrijoreaza de bani, de lipsa timpului, de cat de greu e. Asta e chiar usor de facut. 🙂 (paradoxal).

O provocare este sa zbori si sa visezi :). Cum am mai trai fara sa visam?:) Cum ne-am mai bucura daca nu am face efectiv lucrurile pe care le dorim?:)

Tu ce ai simtit astazi? 🙂

P.S.: partea buna e ca salariile se platesc la sfarsitul luni :))

2 gânduri despre „Cine nu are, sa-si cumpere :)

Lasă un răspuns

