Victimizarea: „Un sut in fund, o durere in plus” :)

Azi am chef sa scriu.

M-am simtit groaznic zilele trecute. Cineva m-a ajutat sa imi definesc starea: trista si dezamagita. Perfect adevarat. Asa ma simteam.

De ce? Pentru ca m-am complacut in rolul de victima. Nu te poti simti trist si dezamagit decat daca te victimizezi: ” uite ce vor sa faca altii, isi urmaresc doar interesul; eu vreau sa fac bine si uite ce patesc; iata ce mi se intampla…ce trist, cat de dezamagitor..”.

Imi vine sa rad cand vad motivele. Dar acum cateva zile perspectiva era sumbra. Eram suparata, inchisa, indispusa, o bomba cu ceas. Pentru ca asta face din tine victimizarea. Are grija sa iti dea mai mult din ceea ce ai (nervi) si sa te inchida de la orice potential minunat din viata asta.

Mare lucru sa realizezi ca te victimezi, vin eu si adaug. Si nu e nici o rusine sa te lauzi singur, contrar educatiei si experientei noastre. Pentru ca in primul rand noua trebuie sa ne multumim cand realizam ceva. Suntem responsabili de succesele noastre (daca noi n-am fi fost pregatiti pentru asta, oportunitatea n-ar fi aparut 🙂 ). La fel noi suntem responsabili de toti nervii pe care ii avem, indiferent cine este „vinovat” (oare cine?:)))).

Cand spunem ca” nu avem bani”, „timp”, ca „tara asta e condusa nu stiu cum”, ca „mama – ca tata a dres”, ca „nu pot sa… pentru ca…..” deja dam vina pe altcineva. Noi suntem niste bieti oameni fara nici o putere in aceasta situatie. Noi suntem buni si virtuosi, ceilalti ne strica. Noi vrem, dar nu putem. Noi am face , dar nu  avem cu ce. Hai sa ne plangem in continuare ca suntem atat de multi care simtim asa incat e normal sa fii victima,nu? Adica daca majoritatea gandeste la fel, inseamna ca asta e normal-logic,nu?:)))

Noi ne cream situatiile, absolut tot ceea ce traim asa ca mai bine ne luam responsabilitatea pentru asta.Avem doar de castigat 😉

Tu ce ai simtit astazi?

Lasă un răspuns

