Altceva :)

Schimbarea… nu pot sa iti spun concret la ce ma refer, insa este vorba de domeniul profesional. Si de faptul ca eu vin cu schimbarea.

M-am lovit de cateva bariere, de un ditamai barajul de beton si era cat pe ce sa ma abat din drumul meu. Trista si dezamagita :).

Cea mai eficienta metoda de a face o schimbare este prin dragoste. Prin acceptarea celorlalti asa cum sunt. Prin incredere in vocea ta interioara. Si daca sunt ziduri, imi iau avant inspre ele. Daca imi sparg capul sau nu, asta ramane de vazut :)))))).

Dar ce stiu sigur este ca barajul acela se va sparge si apa va curge libera :). Poate ii va inunda pe cativa, poate vor fi controverse. Dar fie ca esti pregatit sau nu, schimbarea vine peste tine.

Daca vreau sa aduc ceva nou, ma astept la rezistenta la schimbare. Doar ca acea rezistenta nu poate veni de la mine.Nu se poate ca tocmai eu sa cedez la primul hop.

Eu sunt schimbarea. Voba aceea : „Dupa mine, potopul?:):))

Tu ce ai simtit astazi?

Lasă un răspuns

