Cum e sa fii la o carte castigatoare distanta :)

Ieri jucam remy cu Lexuti si George. De obicei eu eram „Irina Grozava” si castigam aproape de fiecare data. Si daca nu, era spectaculos si o adevarata batalie :).

Acum am luat bataie mereu, partida dupa partida, se adunau scorurile cu „-100”. Nu-mi era gandul la asta. Imi doream sa citesc ceva si parca atunci cand nu esti cu toata atentia si cu tot sufletul acolo nu se intampla mare lucru.

Am avut si mici victorii din cand in cand, dar foarte rar. Ne apropiam de sfarsitul serii si diferenta era atat de mare, incat s-a propus ca acel ultim joc sa fie triplu, adica scorul sa se inmulteasca cu 3. Poate asa se putea diferentia castigatorul ( adica intre mine si George, ca Lexuti era cu mult inainte :)). Mie nu prea mi-a convenit ca nu aveam cine stie ce carti dar m-am gandit ca pana la urma ce am de pierdut :))). hai sa jucam :).

Si am jucat:). Mi se asezasera toate piesle frumos si eram la o carte distanta de a inchide. Si foloseam atuu-ul , adica sigur inchideam tura viitoare. Nu stiu daca joci remy sau nu, ce fel de reguli folosesti dar la noi acestea se schimba in functie de casa in care suntem. Fiecare stie intr-un fel si noi ne adaptam :))). E un lucru obisnuit fraza de genul :”Azi jucam dupa regulile familei Geantau !” :))))

Concluzionand, eram fericita ca mi-a venit cartea si ca data viitoare inchid, ceilalti nu dadeau semne ca se apropie atat de mult de sfarsit.Ma pregateam sa pun o piesa jos cand ceva m-a oprit. Parca nu ar trebui sa pun cartea aceea dintr-un motiv inexplicabil, intrucat era una mica, un „3 negru”. Ceva imi spunea ca nu e bine sa o dau pe aceea si am luat-o inapoi pe tabla.

George a profitat de ocazie si chiar daca nu stia ce carte am eu „m-a linistit” ca pot pune orice „ca tot degeaba e”. Mi-a dat de inteles ca acum urmeaza sa inchida el sigur, adica folosind atuu-ul. Mi s-a facut putin frica, daca nu castig, eram curioasa sa vad daca el inchide, nu aveam nici un motiv sa nu pun cartea aceea jos, asa ca am dat-o asteptand sa vad daca George ia atuu-ul si castiga sau nu si atunci eu sigur terminam prima.

Surpriza, George a luat 3-ul meu negru si a castigat ! Aaaa…. nenorocire, frustrare….cu atat mai mare cu cat am aflat ca daca as fi inchis eu as fi castigat tot jocul. Aveam cea mai mare combinatie si inmultita de 3 ori as fi depasit-o chiar si pe Lexuti.

Morala?

1. Fii pasionat de ceea ce faci, ai sanse mai mari sa ti se indeplineasca aspiratiile

2. Fii deschis si nu te stresa prea mult (ultimul joc l-am abordat fara stres, nu se intampla nimic daca pierdeam, am vazut noua schimbare ca o oportunitate si nimic mai mult. A fost o placere sa joc dupa noi reguli 🙂 )

3. Oricand jocul se poate schimba in favoarea ta, oricat de sumbre ar fi „statisticile” sau „pronosticurile”. Mai ales daca in sinea ta crezi ca toate se vor asterne la picioarele tale in modul cel mai potrivit la momentul oportun :). ( eu eram „Irina Grozava” pana la urma,nu ? :))))

4. Asculta-ti intuitia. Daca ceva din interiorul tau  iti spune ca ar trebui sa faci sau nu un lucru atunci ia deciziile in consecinta. Nu incerca sa analizezi prea mult, sa gandesti excesiv. Pentru ca oricum mintea nu poate descifra niciodata tot ce iti spune inima :).

5. Nu te lasa influentat de altii. Lasa-i cu parerea lor, cu impresiile si realitatea lor. Tu vezi-ti de calea ta si ai incredere ca va fi bine. 🙂

6. Sa nu-ti fie frica. Deja cand incepi sa te temi, sa vezi scenarii catastrofale sau sa simti cum ti se pot lua bunurile (de orice fel ar fi ), deja te saracesti singur pe mai multe nivele. Frica e buna  sa-ti arate la ce anume din interiorul tau mai trebuie sa lucrezi pentru a te elibera de orice restrictii. Pentru a putea sa iubesti neconditionat, sa ai compasiune si intelegere pentru ceilalti fara sa ii judeci.

 Altfel, daca te lasi influentat de frica in decizii deja iti pui singur bete in roate(cu siguranta!, chiar daca mintea ta nu poate vedea cum anume).

7. La fel cum ai potentialul de a ajunge maret, in acelasi timp exista potentialul de a fi un nimeni. Depinde ce alegi : frica sau dragostea ? Cand ti-e frica, alegi un spatiu sigur dar restrans si nici macar nu-ti dai seama de potentialul la care renunti.

Ultima e un pic exagerata, niciodata nu esti „un nimeni”, dar si asta e tot in perceptia noastra. Multi dintre noi suntem atat de obisnuiti sa ne depreciem, sa nu ne vedem adevarata valoare incat ne comportam ca atare, lasand lucrurile frumoase,  potentialul minunat sa treaca. Tinem strans in mana lucrurile pe care le posedam si lasam sa ne alunece printre degete fericirea si implinirea noastra.

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

