Dorinte implinite de ziua mea

Sunt foarte fericita sa spun ca mi s-au indeplinit foarte multe dorinte de pe lista mea:)

Voi incepe cu inceputul:

1.Cal – da, s-a indeplinit :). Ma plimbam in parc cu Lexuti(o surpriza pentru mine din partea ei, apropo:). Treceau doi politisti calare pe doi cai albi frumosi. I-am oprit, i-am intrebat daca pot face poza, au zis ok. M-au asteptat ca mi se descarca telefonul si Lexuti ramasese nu stiu pe unde sa dea indicatii interminabile unor turiste din Spania. Au tras baietii caii la umbra si eu am facut in final poza :). Am si dovada :).

 

2.Carusel cu magari de aur

Asta era o dorinta pe care chiar nu credeam ca mi-o voi indeplini. Si de fapt, nici nu s-a indeplinit. Nimeni nu mi-a adus nici un fel de carusel cu magari de aur, nici macar in miniatura :))).

Dar surprinzator am avut parte de un carusel mai special. Unul vertical, nu orizontal si fara cai sau magari,masinute, elefantei si alte asemenea. Totul la o adancime de peste 1 km, intr-o salina. Si mai exact la salina Turda, surprinzator renovata si atat de schimbata incat nu am recunoscut-o. Mai ales intrarea era pe alta parte si am crezut ca nici nu e aceeasi 🙂

3.Rochie frumoasa

Da, chiar o preafrumoasa rochita in care m-am simtit foarte bine. Multumesc din nou Dona Kyros , mai exact  Nicoletei si Roxanei – creatoarele piesei:).

5. Catel

M-am jucat cu Bobita alias Outletica (pentru ca sta in fata Outlet-ului de langa biroul lui George). E un scump, a fost adoptat de un cuplu care locuieste la cateva case distante si evadeaza la fiecare doua zile sa stea in fata magazinului. Si cand vin stapanii sa il ia inapoi, face o fata de catel scump si neajutorat care spune doar ca vrea sa ramana acolo, sa nu il mai dam la nimeni :))). Adaug ca stapanii sunt foarte iubitori si au o grija deosebita fata de el. La outlet era slab si jigarit. Dar ii place lui mai mult…

6.Plimbari in natura 7.Excursii oriunde, dar in natura sa fie

Am mers pana la Zalau, m-am plimbat.Cand m-am intors in Bucuresti Lexuti m-a invitat in Herastrau la un picnic si am avut parte de natura :).

8.Sa vad fluturi

Am vazut – si vii si in insectar, la muzeu :)). Dar am vazut. In parc unul chiar m-a lasat sa il ating :).Era scump si portocaliu :*.

9.Masaj

Cu vreo trei zile inainte de ziua mea am avut parte de un minunat masaj facut de o prietena, o combinatie de mai multe tehnici foarte complexe si deosebit de relaxante, totul cu ulei caldut ce curgea direct din lumanare….Un deliciu.Recomand oricui:).

10.Rasfat doar pentru mine

Am avut parte de rasfat si la masaj, si la coafor in Zalau, si in ziua petrecuta cu sora mea cand m-am simtit foarte alintata si „bagata in seama”, cum se spune :))). Multumesc sorelina :*.

11.Produse pentru salon

Dupa ce mi-am facut lista de dorinte, la cateva zile am fost la un targ din domeniul saloanelor de infrumusetare si mi-am achizitionat niste lucruri dragute…:)

13.Site

Am luat in primire un site pe care acum trebuie sa il adaptez pentru nevoile mele. Plus ca mi s-a mai promis un altul pana la sfarsitul lui octombrie, mult mai fain :))). Yeyiiii…!:)

14.Sa rad

Am ras si am zambit non-stop :):))))).

15.Sa dansez

Am dansat. Avand in vedere ca am fost la o nunta, aceasta dorinta s-a indeplinit usor :).

16.Sa fiu deschisa

Am fost:).

17.Sa am o zi frumoasa

Foarte frumoasa. Deosebita:).

18.Sa am parte de multe surprize placute

Am avut. De la cadourile primite  la vizitele facute in diverse locatii,plimbarea cu vaporasul, au fost chiar foarte multe. Sa nu mai spun ca sora mea a dedicat o zi intreaga pentru surprize. Nu mi-a spus nimic din ce va urma iar seara mi-a facut si tort. Multumesc din nou my darling sister, a iesit foarte bun :*.

19.Sa invat ceva valoros

Cu siguranta am invatat, si chiar mai multe lucruri. Cred ca cel mai important e ca am experimentat cum e sa te bucuri pur si simplu, sa fiu deschisa si increzatoare chiar daca nu stiu ce urmeaza sa se intample, sa simt fara sa gandesc. Doar sa ma bucur :).

20.Sa fiu pregatita

As putea spune ca daca am avut inca doua rochii de schimb in cazul in care s-ar intampla ceva cu prima s-ar putea considera ca am fost pregatita. Dar de fapt am exersat modalitatea prin care pot fi pregatita mereu: sa fiu in Acum,sa traiesc momentul, sa simt si atunci totul vine de la sine, nu-mi mai trebuie nimic altceva :).Imi multumesc pentru aceasta experienta :).

21.Sa fiu inspirata

Ma gandesc daca am fost…Nu stiu. Dar toate au mers atat de bine, incat e imposibil sa nu fi fost:))).

22.Sa respir profund

Nu mi-am propus deliberat pentru ca asa scria in lista mea de dorinte; de fapt, uitasem complet de ea. Numai ca atunci cand am intrat in salina chiar am vrut sa trag adanc aer in piept pentru a beneficia de pretiosii vapori de sare :).

23.Sa ma bucur de fiecare clipa

Chiar asa a fost:).

24.Si ceilalti sa se bucure cu mine 🙂

Avand in vedere ca am fost la nunta Alinei, chiar toata lumea s-a bucurat cu mine :))). Cu mine, pe langa mine… a fost o veselie continua :))). Si mireasa foarte frumoasa si vesela :*.

Doar doua dorinte nu mi s-au indeplinit; contul nelimitat si colaborarile. Desi cele din urma se intrevad frumos la orizont. Si nici primul nu e prea departe ;).

Tu ce ti-ai dorit de ziua ta?:)

P.S. Cand iti faci lista de dorinte ai mult mai multe sanse sa primesti ce vrei cu adevarat. Imagineaza-ti usurarea prietenilor si membrilor familiei cand afla chiar de la tine frumos si elegant ce te-ar incanta peste masura :)Descoperi scriind ce ti-ar face placere si nici nu iti dadeai seama. Iti recomand cu multa caldura.

P.P.S. E distractiv si sa ceri cuiva sa isi faca lista de dorinte daca se apropie ziua lui. Apropo – Lexuti, astept lista ta :*.

 

2 gânduri despre „Dorinte implinite de ziua mea

Lasă un răspuns

