Noduri cand simti ca iti lipseste ceva

N-am mai scris zilele astea pentru ca iarasi am plecat urechea la ce mai zic unii si altii. Nu stiu cui i se pare nu stiu cum … bla bla bla.

In primul rand, aici scriu despre starile prin care trec si gandurile pe care le am. Unele dintre ele, cel putin. Nu exista un adevar absolut. Eu un adevar pentru mine, unul pentru tine  si tot asa , fiecare avem dreptate.

E un proces – ce fel, nu pot spune acum. Dar sunt faze si faze. Fiecare etapa e cu dreptatea ei. Care uneori se poate contrazice cu dreptatea mea. Ma contrazic si eu pe masura ce inteleg anumite aspecte. Si cu toate acestea, n-am spus nimic gresit.

Nu sunt cu nimic mai prejos. Spun asta pentru ca atunci cand cineva te critica poti incepe sa te indoiesti si tu de tine. Cine spune ca nu vei reusi, sau ca nu poti – are dreptate. De fapt, tot tu ai mai multa putere – cuvantul tau e de un infinit de ori mai valoros decat al oricarui altcuiva. Dar sa te inconjori de tot felul de voci care iti  spun ca nu poti, inseamna ca te sabotezi singur. O parte din tine va ajunge sa creada asta.

Important e sa intelegi ce s-a intamplat de fapt. In cazul meu presupun ca unele persoane sunt confuze. Acestea nu inteleg cum eu pot gandi atat de clar si bine pe de o parte si pe de alta parte pot face greseli prostesti sau sunt incapabila sa fac fata la o situatie simpla din punctul lor de vedere.

Si raspunsul pe care l-am gasit este ca lucrurile nu sunt atat de simple.Inca🙂. Crezi ca totul merge snur cand te trezesti deodata cu noduri in calea ta. Si te impleticesti pe-acolo si altii se uita din departare ,te judeca si se gandesc: „uite si tu, nu e in stare sa faca doua miscari si gata, sa mearga mai departe. Sta acolo si se chinuie.Eu daca as fi in locul ei…”.”Si uite ce mari filosofii pe blog. Ce sa mai inteleg. Cand ea se impleticeste intr-un amarat de nod…”

Evenimentele nu vin degeaba in viata mea. E un rost pentru ele, este nevoie sa inteleg eu ceva din asta. Si daca pentru altii e ceva banal, asa sa fie.

Tu ce ai simtit astazi?:)

4 gânduri despre „Noduri cand simti ca iti lipseste ceva

  1. 🙂 Ieri. Şi alaltăieri. Am simţit cam acelaşi lucru… De-a lungul timpului, învăţând din ceea ce mi se întâmplă, din ceea ce sunt şi felul în care acţionez, am ajuns să mă schimb, să mă transform. Într-un fluture. Şi, pentru mine, felul în care sunt acum e cel mai natural posibil. Dar, bineînţeles că se găsesc persoane în jurul meu care să îmi spună că nu e ok felul în care fac eu lucrurile… Şi zilele astea chiar m-am simţit împiedicată de opiniile lor. Era cât pe ce să îi cred, că ceva la mine nu e ok… Dar apoi am început să mă gândesc că ei pur şi simplu nu văd lucrurile la fel ca mine. Şi am dat deoparte gândul că ceva nu e ok cu mine şi am început să le acord lor mai multă atenţie. De ce au spus ce au spus? De ce cred ceea ce cred? De ce reacţionează aşa cum o fac? Şi atunci m-am liniştit complet. Nu, nu e nimic în neregulă cu mine. Pur şi simplu avem perspective diferite asupra lucrurilor. Aşa cum văd ei lucrurile, ceea ce fac eu e greşit. Dar dacă le-ar vedea ca mine, şi-ar schimba opinia. Şi asta m-a ajutat foarte mult atât să mă liniştesc, cât şi să devin mult mai înţelegătoare faţă de ei. Acum ştiam de ce reacţionează aşa cum o fac, puteam să le accept opinia fără să intru în defensivă.

    Ăsta mi se pare cel mai greu lucru, să rămâi tu însăţi, să fii acel fluture care s-a chinuit să iasă din cocon, deşi ceilalţi din jur încă nu au descoperit că şi ei au aripi să zboare… Toată lumea pare că încearcă să te convingă că e greu să zbori, dar tu eşti deja în zbor… Cum faci să le arăţi şi lor că se poate?🙂

    • 🙂 Foarte frumos spus Mihaela🙂. Ma bucur ca mai este cineva care simte la fel. De fapt, ma bucur ca nu sunt singura care trece prin asta.
      Motivul este ca vedem lucrurile diferit, nu ca e ceva gresit in modul in care abordam o situatie. Sa intelegem fara sa intram in defensiva – bine punctat🙂.

  2. Revin cu un citat peste care tocmai am dat:

    “Îndepărtează-te de oamenii ce încearcă să-ţi deprecieze ambiţiile. Oamenii mărunţi întotdeauna fac aşa, dar cu adevărat minunat te simţi atunci când realizezi că şi tu poţi deveni important.” Mark Twain
    🙂

Lasă un răspuns

