Legea Rezonantei

Descopar ca este o perioada in care te misti „orbeste”, apoi una in care incepi sa descifrezi ce tocmai ai experimentat. Pentru ca apoi sa treci la nivelul urmator.

Eu acum ma bucur si de pasele proaste. Chiar ma gandesc ca imi folosesc mult. De exemplu, astazi m-am suparat din cauza unui incident minor dar asta m-a facut sa fiu mai receptiva si mai dispusa de a urmari un filmulet despre legea rezonantei.

Si mi-am dat seama cat de important a fost sa scriu in fiecare zi, in special in fiecare seara. Asta ma ajuta sa am o stare pozitiva in acea perioada a zilei, moment favorabil pentru influentarea gandurilor si convingerilor subconstiente. In fiecare zi imi aminteam ca am facut progrese, chiar daca initial credeam ca este chiar opusul. De fiecare data realizam ca am de spus ceva , desi cand ma asezam la calculator nu imi venea in minte nici un gand. Apoi in fiecare dimineata eram entuziasmata sa vad cate persoane mi-au citit blogul :)))).

Da, a contat foarte mult. Sa vad ca nu sunt singura acolo. M-a motivat. M-a ajutat sa gasesc un sens. Si cred ca la randul meu am ajutat si eu cel putin pe unii care au citit. Din acelasi motiv. Si ei au aflat o informatie pozitiva. In fiecare zi, unii apropoape in fiecare seara. Poate au fost cativa care asteptau sa citeasca posturile. Asa cum am vazut si in filmulet, asta conteaza mult si influenteaza in mod pozitiv.

Tot acolo spune despre iertare.Da, stiam, insa era cazul sa imi reamintesc. Cand ierti te deschizi si mergi mai departe, oportunitatile apar. Si ma gandeam ca daca noi avem asa o influenta unul asupra celuilalt… Cand creezi unei persoane o stare extraordinara, de incredere, de putere atunci acea persoana atrage mai usor in viata ei lucrurile pe care si le doreste, in special cele asemanatoare oferite de mine. Cu cat emotiile sunt mai puternice, cu atat forta de manifestare este mai mare.

Si mi-a venit in minte ca daca am putut sa fac asta pentru cineva (si stiu sigur ca am reusit), atunci as putea sa o fac pentru multi altii. Nu chiar in acelasi mod, dar este foarte posibil. Deja am inceput de ceva timp, dar nu eram foarte constienta de asta.:)

Iti pun si tie linkul cu filmul 🙂

http://filmedocumentare.com/legea-rezonantei/

Tu ce ai simtit astazi?:)

Un gând despre „Legea Rezonantei

Lasă un răspuns

