Lista de dorinte de ziua mea :)

  1. Cal
  2. Carusel cu magari de aur
  3. Rochie frumoasa
  4. Cont nelimitat
  5. Catel
  6. Plimbari in natura
  7. Excursii oriunde, dar in natura sa fie
  8. Sa vad fluturi
  9. Masaj
  10. Rasfat doar pentru mine
  11. Produse pentru salon
  12. Colaborari
  13. Site
  14. Sa rad
  15. Sa dansez
  16. Sa fiu deschisa
  17. Sa am o zi frumoasa
  18. Sa am parte de multe surprize placute
  19. Sa invat ceva valoros
  20. Sa fiu pregatita
  21. Sa fiu inspirata
  22. Sa respir profund
  23. Sa ma bucur de fiecare clipa
  24. Si ceilalti sa se bucure cu mine🙂

Lista este inca deschisa…:)

P.S.: Nu-mi numerotez dorintele cand mi le pun, ci doar atunci cand vreau sa

Lasă un răspuns

