Ce-i al meu, e-al meu :). Cand e de stat- stau, cand vine momentul sa actionez ca lucrurile sa se intample totul se contureaza si solutiile apar ca din senin.

Am incredere, chiar am incredere ca totul se desfasoara chiar mai bine decat ma pot astepta eu.

Si sunt pregatita. Chiar sunt pregatita pentru ce urmeaza.

Am tot repetat cuvintele, de parca ar fi cazul sa ma conving singura:))). Cateodata si eu uit si e nevoie sa imi amintesc ca totul se leaga, este un scop in toate. Frica mai este inca, dar deja e depasita; nu mai are ce sa faca. Nu poate opri inevitabilul. Nu inteleg prea bine de ce tot apare, dar o imbratisez :). Ma uit la ea , scriu despre ea. Dar nu e ca un dusman, e ca o prietena care imi aduce aminte de ceva important ;).

Tu ce ai simtit astazi?

Lasă un răspuns

