Imbratiseaza orice, chiar si frica :)

Unul din sporturile pe care am inceput sa le practic si care creste in popularitate este depasirea fricii.

Si acum mi-e teama, am o stare de nervozitate si nu stiu exact de ce. Pe de o parte, ma simt nepregatita. Pe de alta, cred ca e si adrenalina. Mai sunt si gandurile acelea ca „nu sunt suficient de ok”, daca ma pot exprima asa.

Dar cred ca cel mai mult e adrenalina. Si imi place. Iar gandurile care vin… inainte luam un pistol incarcat cu superincredere in mine si ocheam toate gandurile negative. Ma imbarbatam si ma vedeam victorioasa cu arma fumegand.

Acum le identific, ma uit la ele, vad ca mi-e frica. Dar in loc sa le extermin, le accept. Si imi spun: „daca de la asta imi este frica, apoi cum mi-ar mai fi in situatii asemanatoare, dar la un nivel mult mai inalt?”. Imi aduc aminte ce am invatat, de lucrurile pe care le-am scris si de sfaturile bune pe care le-am primit , iar apoi incep sa le aplic. Ok, asta e situatia acum, poate nu este ideala , dar accept. Si la o adica, totul este asa cum trebuie sa fie. Poate asta este doar un „exercitiu”, o pregatire a mea pentru situatii mult mai solicitante.

Daca invat sa fac fata la evenimente mai mici, chiar daca frica exista, voi sti ce sa fac in momentul in care intr-adevar voi avea nevoie de toata increderea, pacea si linistea ,dar mai ales acceptatea si capacitatea de a ma bucura de ceea ce traiesc.

🙂 Tu ce ai simtit astazi?

2 gânduri despre „Imbratiseaza orice, chiar si frica :)

  1. Ca lucrurile nu sunt asa cum mi-as dori sa fie… Ca as fi putut ca plimbarea pe bicicleta sa nu o fac singura. Ca ar fi putut sa ma astepte acasa. Ca el ar fi putut alege diferit.

    Ar putea alege sa-si priveasca, la randu-i, fricile in fata si sa si le accepte.

    Pana una-alta, eu accept ca lucrurile nu sunt asa cum imi doresc eu. Accept ca exista o ordine si o perfectiune a lucrurilor mai presus de mine. Chiar daca nu reusesc sa o inteleg… 🙂

Lasă un răspuns

