Si tu ai dreptate :)

Sunt foarte bucuroasa ca sunt inconjurata de oameni care inteleg si simt foarte bine. George m-a surprins si in seara asta cu … perspicacitatea lui e putin spus. Cu nivelul lui de intelegere si comunicare, relationare cu tot ceea ce il inconjoara.

E usor de spus ca e gresit sa gandesti intr-un anumit fel. Nu e nimic gresit. E doar o faza. Asa gandim in acest moment, in perioada aceasta din viata noastra.

La fel cum am facut si eu: mai intai mi-am scris lista de dorinte, apoi mi-am facut planuri pentru ca acum sa ajung sa transcend planurile si dorintele. Dar fara pasii de mai devreme, nu as fi ajuns aici. Si acum tot intr-un proces, intr-o transformare sunt.

Peste cateva luni, un an voi ajunge la un nou nivel de intelegere si poate mi s-ar parea „gresit” ceea ce gandesc acum.

Dar repet, nu e nimic gresit sau corect. E doar o faza. Si cand realizam ca modul nostru de gandire nu ne mai foloseste, asta se numeste schimbare.

Scriu mai ales pentru a vedea cum ma schimb:). Si pentru a ma accepta pe mine asa cum sunt, in fiecare moment:).

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

