Scriu, deci simt :)

Ce am invatat astazi este sa scriu in fiecare zi, orice. Absolut orice. Sa nu imi mai fac probleme ca nu am nimic important de spus. Sau ca se plictiseste lumea citind pentru ca nu este  cine stie ce valoare in informatia pe care o dau.

Am devenit constienta ca poate foloseste cuiva orice aberatie as spune , fie acum fie intr-un moment in viitor. Poate il face sa rada si il inveseleste. Posibil ca o prostie citita sa fie suficient cat sa-l duca in alta parte cu mintea si sa gaseasca o solutie la o problema care il framanta.

Sau poate ca ce mie mi se pare banal sa fie de fapt foarte valoros pentru altcineva. Daca nu sa afle o informatie, macar sa si-o aminteasca.

Azi mi-am amintit cat de important este sa scriu :).

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

