Daca tu nu esti perfect, nici ceilalti nu sunt

Sunt foarte multumita de mine, inclusiv de aspectul meu fizic. Si constientizez ca atunci cand ma plac asa cum sunt devin din ce in ce mai armonioasa. Si nu-mi mai fac nici o problema, orice este remediabil, orice problema exista va disparea de la sine.

Si la un moment dat ma gandeam eu: da, deja asta s-a remediat, uite ce bine s-a rezolvat si fara efort… ia sa vedem… Eu mai am nu stiu ce evenimente acusi, in vreo luna-doua si pana atunci, daca o tin in ritmul asta as arata asa.Super! Si daca as mai face si asta si asta, va fi si mai bine. Si chiar ar fi cazul sa fac pentru ca vreau sa fiu sigura ca nu va fi nici o problema atunci.

Taram…si uite asa am ajuns sa nu mai fiu atat de multumita cu mine, sa nu ma mai plac asa cum sunt si consecinta : din cateva chestiute pe fata au inceput sa-mi apara mai multe de nici eu nu stiu de unde au venit, in sensul ca sunt mai multe decat in mod obisnuit sau decat m-as fi asteptat. Si in general problemele de piele se fac simtite atunci cand nu prea te placi. Am inceput sa mai pun in greutate, nu foarte mult dar directia e clara. De ce? Pentru ca tot vad ca voi fi multumita intr-un moment viitor. Pentru ca mi-am impus sa fiu intr-un anume fel. Pentru ca am cedat la cerintele si pretentiile altora, ale societatii sa zicem si am vrut sa arat mai bine, sa fiu impecabila, cum se spune. Flawless. Ca nu asta se vinde, nu asta se promoveaza peste tot?

Dar „flawless” esti daca tu te accepti asa cum esti, chiar in acest moment. Daca te consideri si simti ca esti perfect chiar acum. Si inevitabil asta se va vedea si in exterior, pe mai multe planuri, nu doar fizic.

Iar daca ceilalti nu te plac, efectiv este problema lor. Pentru ca atunci cand nu acceptam pe altii asa cum sunt de fapt nu ne acceptam pe noi cu tot ce suntem. Cand avem pretentii de la altii sa se incadreze in anumite tipare, de fapt suntem mult prea pretentiosi cu noi, perfectionisti peste masura si in traducere fie nemultumiti de noi, fie increzuti si critici la adresa altora, fie toate la un loc.

Tu ce ai simtit astazi?:)

Lasă un răspuns

